• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
پنج شنبه 26 خرداد 1401
کد مطلب : 163436
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/314vp
+
-

قلبم راضی به جدایی نشد

سرلک که دیروز با شکل و شمایل خاصی به باشگاه پرسپولیس رفت، می‌گوید: باز هم از این کارهای خاص می‌کنم

قلبم راضی به جدایی نشد

امیرحسین اعظمی 

پرسپولیس دیروز، روز پرخبری را پشت سر گذاشت و یکی از اتفاقات مهم در این تیم، ماندن میلاد سرلک بود. در یک ماه گذشته خبرهای مختلفی درخصوص ماندن یا جدایی این بازیکن از جمع سرخپوشان مطرح شد ولی از ابتدای این هفته رسانه‌ها از تمدید قرارداد سرلک خبر دادند. این اتفاق در نهایت روز گذشته رخ داد و ماندن سرلک در جمع سرخپوشان باعث شد تا دقایقی کوتاه با این بازیکن صحبت کنیم. سرلک در گفت‌وگویی اختصاصی به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ داد.

   بالاخره قراردادت را با پرسپولیس تمدید کردی. در این زمینه چه صحبتی داری؟
خدا را شکر می‌کنم که دوباره در محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تیم آسیا ماندم. پوشیدن پیراهن پرسپولیس برای هر بازیکنی یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود. امیدوارم در فصل آینده بهترین عملکرد را داشته باشم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

   ظاهرا از قبل با پرسپولیس توافق کرده بودی و دیروز فقط برای عقد قرارداد راهی باشگاه شدی؛ همینطور است؟
بله، ما از قبل صحبت‌ها را انجام داده بودیم و توافق هم شده بود. درنهایت هم به باشگاه رفتم و قراردادم را تمدید کردم.

   به خبرنگاران گفتی که پیشنهادی از قطر نداشتی ولی ما می‌دانیم که پیشنهاد داشتی. در این زمینه دوست نداری توضیح روشنی بدهی؟
من حالا بازیکن پرسپولیس هستم و دیگر صحبت از پیشنهادهای دیگر مهم نیست.

   ظاهرا به پیشنهاد سپاهان هم پاسخ منفی دادی.
دوست ندارم اسمی از تیمی بیاورم. من الان بازیکن پرسپولیس هستم و فقط این را بگویم که قلبم راضی به جدایی از پرسپولیس نشد. خوشحالم که دوباره با این تیم کارم را ادامه می‌دهم.

   در مورد لباسی که برای تمدید قرارداد انتخاب کردی، صحبت کن. خیلی‌ها از پوشش خاص تو غافلگیر شدند!
خب، من مقابل باشگاه به خبرنگاران هم توضیح دادم. وقتی به بهترین تیم آسیا می‌آیی، باید بهترین لباست را هم بپوشی. من بازهم از این کارهای خاص در پرسپولیس می‌کنم.

   چرا یک‌ساله قرارداد بستی؟
فکر نمی‌کنم این موضوع چندان مهم باشد. من بازیکن پرسپولیس هستم و در آینده باز هم قراردادم را تمدید می‌کنم.

   فصل قبل قهرمانی را از دست دادید، فکر می‌کنی امسال قهرمان شوید؟
در پرسپولیس همه به قهرمانی فکر می‌کنند. تمام هدف ما این است که قهرمان شویم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

   پرسپولیس چند ستاره به خدمت گرفته. در مورد حضور آنها در پرسپولیس چه صحبتی داری؟
برای بازیکنانی که به تیم اضافه شدند بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. امیدوارم همه ما در کنار هم یک فصل خوب را برای پرسپولیس و هواداران رقم بزنیم.

سرلک تمدید کرد؛ سروش هم آمد/سروش رفیعی برای سومین‌بار پرسپولیسی شد. حالا یحیی فقط نگران خط حمله است

میلاد سرلک هافبک ملی‌پوش پرسپولیس به انتظار هواداران این تیم پایان داد و روز گذشته قراردادش را به‌مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد. از صبح روز گذشته هواداران و خبرنگاران میدانی حوزه پرسپولیس مقابل ساختمان این باشگاه در انتظار ورود سرلک بودند و جالب اینجاست که هافبک سرخ‌ها سرانجام از یک ماشین اسکورت پیاده شد تا با پوششی خاص وارد ساختمان شود. در واقع این برای نخستین‌بار بود که یک بازیکن ایرانی با چنین پوشش خاصی اقدام به امضای قرارداد با یک باشگاه می‌کرد و همین موضوع باعث شد فیلم‌ها و عکس‌های مختلفی از سرلک در سایت‌های خبری و صفحات مجازی منتشر شود.
سرلک در حالی قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد که چندروز پیش به باشگاه سپاهان پاسخ منفی داده بود. از طرفی در هفته‌های گذشته این موضوع هم عنوان شد که سرلک با یک پیشنهاد از لیگ قطر هم مواجه شده و شاید راهی لیگ ستارگان شود ولی خودش در گفت‌وگو با خبرنگاران به این موضوع اشاره کرد که بحثی در مورد حضورش در فوتبال قطر نشده بود. در نهایت این بازیکن ملی‌پوش تصمیم به ماندن در پرسپولیس گرفت؛ هرچند که در قرارداد او بند جدایی هم وجود دارد. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس تأکید ویژه‌ای به حفظ این بازیکن داشت و درنهایت مدیران پرسپولیس توانستند قرارداد این بازیکن ملی‌پوش را تمدید کنند.

  بازگشت سروش
روز گذشته اما سروش رفیعی هم دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد. او که در تابستان1398 از پرسپولیس جدا شده بود بعد از ۳سال دوری، با قراردادی ۲ساله برای فصل آینده بار دیگر به جمع سرخپوشان ایران بازگشت. این بازیکن 32ساله، نخستین‌بار در زمستان سال1395برای نیم‌فصل دوم به جمع سرخپوشان پیوست و در پایان آن فصل به لیگ ستارگان قطر رفت تا پس از یک فصل حضور، دوباره به پرسپولیس بازگردد. بسته‌بودن پنجره نقل و انتقالات در عمل، بازگشت او را تا پایان نیم‌فصل به تعویق انداخت. سروش در پایان آن دوره رقابت‌ها با تصمیم گابریل کالدرون در حالی‌ که هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت، مجبور به جدایی شد. رفیعی حالا پس از ۳سال بار دیگر پیراهن پرسپولیس را از آن خود کرده است. او دومین بازیکن از سپاهان است که برای فصل جدید با پرسپولیس قرارداد امضا می‌کند.

  وضعیت حسینی؛ همچنان مبهم
روز گذشته اما سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس هم به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفت و تصور خیلی‌ها این بود که قرار است قراردادش را تمدید کند. اما او بعد از حضور نه‌چندان طولانی‌مدت، ساختمان باشگاه پرسپولیس را ترک کرد تا همچنان گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد این بازیکن مطرح شود. گل‌محمدی قبل از اتمام فصل در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تصمیم‌گیری برای ماندن یا جدایی از پرسپولیس را بر عهده حسینی گذاشته ولی اینکه چرا تکلیف این بازیکن مشخص نمی‌شود در نوع خودش عجیب است. حسینی به‌خوبی می‌داند که درصورت ماندن در پرسپولیس شانس کمی برای قرارگرفتن در ترکیب ثابت خواهد داشت و باید دید تصمیم نهایی این بازیکن برای فصل بعد چیست. این در حالی است که سیدجلال چند روز پیش گفته بود تصمیمی برای خداحافظی ندارد.

  نگرانی گل‌محمدی بابت خط حمله
پرسپولیس هنوز برای تقویت خط حمله بازیکنی را جذب نکرده و این موضوع باعث نگرانی گل‌محمدی شده است. سجاد شهباززاده هنوز پاسخ نهایی را به پرسپولیس نداده و مدیران این باشگاه همچنان برای جذب یک مهاجم خارجی در تلاش هستند. 2روز پیش مذاکرات باشگاه پرسپولیس با کاسیانو مهاجم برزیلی مدنظر یحیی گل‌محمدی به بن‌بست رسید و دلیلش قیمت بالای این بازیکن بود اما خبرهای دریافتی از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که مذاکرات بار دیگر از سر گرفته شده و باشگاه در تلاش است تا موانع پیش روی این انتقال را از سر راه بردارد. تلاش باشگاه پرسپولیس برای کاهش هزینه‌های این انتقال است تا کاسیانو را به خدمت بگیرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید