• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 26 خرداد 1401
کد مطلب : 163423
+
-

نکته بازی/ ادامه جملات قصار

به‌نظر می‌رسد حمید مطهری در کادرفنی پرسپولیس ماندگار است. یحیی گل‌محمدی در مواجهه با انتقادات فراوان، سرانجام رضایت داد مربی دروازه‌بان‌ها و نیز مربی بدنساز پرسپولیس جدا شوند و جای خود را به نفرات دیگری بدهند. همزمان سرنوشت مطهری هم در هاله‌ای از ابهام بود؛ مخصوصا از این جهت که یحیی هم به صراحت در مورد سرنوشت او اظهارنظر نمی‌کرد. با این حال به‌نظر می‌رسد حمیدخان فصل بعد هم در پرسپولیس خواهد ماند و می‌توانیم از ادبیات شیک و جملات قصار او استفاده کنیم. البته بحث سرمربیگری مطهری در نساجی هم مطرح بود و خودش می‌گفت: «در این سال‌ها چند پیشنهاد داشتم.» با این حال گویا ارتقای شغلی او هم منتفی است. امیدواریم تیم طوری نتیجه بگیرد که باز مطهری ناچار نشود به ادمین‌های 16ساله گیر بدهد!

«دلی» آمدی؟
مرتضی پورعلی‌گنجی از زمان پیوستن به پرسپولیس طوری در مورد تحقق رؤیای کودکی‌اش و نیز حضور مشتاقانه در این تیم حرف می‌زند که انگار تا امروز یک عده گروگان‌گیر خطرناک دست و پای او را بسته بودند و اجازه نمی‌دادند سرخپوش شود! گنجی در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته: «خوشحالم به ایران برگشتم و افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارم. مذاکرات ما زیاد طول نکشید و خودم دلی دوست داشتم به پرسپولیس بیایم.» خب این تعابیر مال ستاره جوانی است که در اوج فوتبالش به سر ببرد و با تخفیف ویژه به تیم مورد علاقه‌اش جواب مثبت داده باشد. داستان پورعلی‌گنجی اما حکایت یک مدافع 30ساله است که کل دنیا را چرخیده، آخرین بار رباط صلیبی داده و یک سال است بازی نکرده. بیشتر به‌نظر می‌رسد پرسپولیس «دلی» مرتضی را خرید!

یک دوره مربیگری به شما بدهکاریم
حضور الکس نوری برای سرمربی استقلال  منتفی شده، اما به‌نظر می‌رسد فوتبال ایران دست‌کم یک دوره مربیگری به این آدم بدهکار است. هر تیمی که در این سال‌ها نیمکتش خالی شد، فوری گفتند الکس نوری آنجا گزینه شده است. این مربی ایرانی- آلمانی ظرف چند سال اخیر بیشتر از اینکه در حرفه خودش کار کرده باشد، مشغول گفت‌وگو با باشگاه‌های ایرانی بوده است. یعنی مذاکرات هسته‌ای اینقدر طول نکشید که مذاکره با نوری به طول انجامیده! امیدواریم او بالاخره یک روز بیاید و دوره‌اش را در سرزمین پدری بگذراند؛ حالا یا خوب خواهد بود که به نفع فوتبال ایران است و استفاده می‌کنیم، یا جواب نمی‌دهد که در این صورت هم از شر خبر تکراری «نوری گزینه شد» خلاصی خواهیم یافت!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید