• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
سه شنبه 24 خرداد 1401
کد مطلب : 163270
+
-

همه ابعاد سرقت از بانک ملی مورد بررسی قرار گیرد

رئیس قوه قضاییه با اشاره به سرقت از صندوق امانات یکی از شعب بانکی ملی در تهران بر بررسی همه‌جانبه ابعاد مختلف این پرونده تأکید کرد و گفت: در این موضوع از یکسو، عده‌ای مالباخته شدند؛ از سویی دیگر باید توجه داشت که در قضیه این سرقت به امانت‌داری بانک لطمه وارد می‌شود و جنبه‌های بدآموزی این قضیه نیز باید مورد توجه قرار گیرد؛ لذا قضات ما در رسیدگی به چنین جرائم مرکبی، نهایت دقت را در مستند بودن رسیدگی‌ها داشته باشند.
براساس گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، غلامحسین محسنی‌اژه‌ای با اشاره به جلسه‌ای که روز یکشنبه درخصوص بررسی ابعاد سرقت مذکور به ریاست رئیس قوه قضاییه برگزار شد، گفت: مقرر شد ابعاد این سرقت از لحاظ حقوقی به‌صورت همه‌جانبه مورد بررسی و دقت نظر قرار گیرد.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به سابقه‌دار بودن 2‌متهم پرونده مزبور، به دادستان انتظامی قضات دستور داد تا نسبت به بررسی همه‌جانبه و دقیق پرونده قبلی این دو متهم، اقدامات مقتضی را ترتیب دهد. او افزود: در اذهان عده‌ای این سؤالات وجود دارد که چنین سرقتی نمی‌تواند کار 2 یا 3 فرد معمولی باشد و قطعاً این سرقت نیاز به برنامه‌ریزی، طراحی و حضور افراد فنی و تیم پشتیبان داشته است؛ لذا برای پیشگیری از رخ دادن اتفاقات مشابه باید اقدامات همه‌جانبه و عاجلی صورت گیرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید