• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
شنبه 21 خرداد 1401
کد مطلب : 162894
+
-

مقاومت؛ نسخه 40‌ ساله انقلاب اسلامی ایران

امام‌جمعه موقت تهران گفت: هدف طرف مقابل از صدور قطعنامه ضد‌ایرانی این است که در مذاکرات امتیاز بگیرند، اما این انقلاب به کسی باج نمی‌دهد و به دهن زور‌گو می‌زند. حجت‌الاسلام سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) گفت: پیشنهاد می‌کنم برای شناخت درست نسل آینده از امام‌خمینی(ره) مسئولان بیانات رهبر انقلاب در مراسم‌های ارتحال حضرت امام را جزو کتب درسی قرار بدهند. اگر امام خمینی(ره) را از انقلاب بگیریم، این انقلاب یک کالبد بی‌روح است و سیره امام نرم‌افزار گام دوم انقلاب است.
حجت‌الاسلام خاتمی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند این انقلاب خدایی است. انقلاب اسلامی از مساجد شروع شد، اما برخی بدشان نمی‌آید این انقلاب را به سمت سکولار شدن بکشانند و نباید گذاشت دین را از انقلاب جدا کنند. کسانی که دلداده غرب هستند، مرتجع هستند و نباید اجازه داد این افراد در انقلاب نفوذ کنند. فضای مجازی که دشمن به آن خط می‌دهد، ‌دشمن ملت ماست. ما هیچ‌وقت با اصل فضای مجازی دشمن نبوده‌ایم، اما با فضای مجازی که توسط آمریکا خط‌دهی می‌شود، دشمن هستیم. وی افزود: دقیقا در اول انقلاب برخی از لیبرال‌ها می‌گفتند انقلاب به بن‌بست رسیده است، اما امام فرمودند انقلاب اسلامی به بن‌بست نخواهد رسید. امروز هم دشمن درصدد تخریب مسئولان انقلابی است، اما باید از مسئولان انقلاب قدردانی کرد. امام جمعه موقت تهران با اشاره به صدور قطعنامه ضد‌ایرانی شورای حکام گفت: سرانجام با گزارش غلط و نادرست مدیرکل آژانس، قطعنامه ضد‌ایرانی در شورای حکام با حمایت آمریکا، اروپا و اسرائیل علیه ما صادر شد. مدیرکل آژانس قبل از صدور این قطعنامه به دیدار رئیس رژیم صهیونیستی رفت و معنای این دیدار هماهنگی کامل آنها با این رژیم برای صدور این قطعنامه است. همه اطلاعاتی که اینها دارند دستپخت اسرائیل است؛ لذا مسئولان محترم ما با دوستان این رژیم، یعنی مدیران آژانس و بازرسان در حوزه رد و بدل اطلاعات، بخیل باشند، زیرا برخی از این بازرسان، چشمان آمریکا و اسرائیل هستند و بر اثر گزارش آنها اسرائیل دانشمندان ما را ترور کرد.
وی در پایان گفت: هدف آنها از صدور این قطعنامه این است که در مذاکرات امتیاز بگیرند، اما این انقلاب به کسی باج نمی‌دهد و به دهن زورگو می‌زند. نسخه 40ساله ما نسخه مقاومت است. قطع تعدادی از دوربین‌های فراپادمانی آژانس نخستین گام ماست و اگر این شیطنت‌ها ادامه داشته باشد، اقدامات ما هم ادامه خواهد داشت و آنها کور خوانده‌اند که می‌توانند ما را به موضعی که می‌خواهند بکشانند. / تسنیم 

این خبر را به اشتراک بگذارید