• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
پنج شنبه 19 خرداد 1401
کد مطلب : 162743
+
-

آماربازی

03
دانیال اسماعیلی‌فر با جدا شدن از سپاهان، سومین خرید پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات لقب گرفت. آمارهای متریکا نشان می‌دهند مدافع راست جدید سرخپوشان، فصل گذشته تنها بازیکنی بوده که در تمام 30بازی به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب سپاهان قرار گرفته است. دانیال در این 30بازی 2652دقیقه بازی کرد و فقط 48دقیقه از کل فصل را در زمین نبود. در نهایت هم با کسب امتیاز 7.26 از سایت متریکا به عنوان سومین بازیکن برتر لیگ برگزیده شد. مقام سوم دانیال در حالی به دست آمد که او با نفرات قبل و بعد از خودش یعنی امید نورافکن و مهدی مهدی‌پور اختلاف بسیار ناچیزی داشت. حتی مهدی ترابی، پنجمین بازیکن برتر فصل گذشته نیز فقط یک صدم امتیاز کمتر از اسماعیلی‌فر به دست آورد.

11
مدافع راست ثابت سپاهان در 3سال اخیر، فصل گذشته در مجموع به آمار 5گل و 6پاس گل برای تیمش رسید تا روی 11گل زردپوشان تاثیرگذار باشد. دانیال با این آمار به همراه شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده بیشترین تاثیرگذاری را روی گل‌های سپاهان در فصل گذشته داشتند. مغانلو با 8گل و 3پاس گل و شهباززاده با 5گل و 6پاس گل مثل اسماعیلی‌فر روی 11گل سپاهان تاثیر داشتند. این 3بازیکن سپاهان در بین کل بازیکنان لیگ، رتبه ششم را از لحاظ تاثیرگذاری روی گل‌ها به دست آوردند. دانیال یک پنالتی هم برای تیمش گرفت؛ کاری که مغانلو هم انجام داد اما شهباززاده چنین نکته‌ای در کارنامه‌اش نداشت. اسماعیلی‌فر در هر بازی به‌طور میانگین یک پاس کلیدی، 1.6شوت، 7.1عملکرد دفاعی و 8.5نبرد پیروز داشته است.

34
دانیال اسماعیلی‌فر در حالی بهترین مدافع راست فصل گذشته شد که دومین بازیکن موفق در این پست مهدی شیری با رتبه34 در میان بازیکنان لیگ بود. شیری یک نیم‌فصل در پرسپولیس و یک نیم‌فصل در فولاد باز ی کرد و مجموع بازی‌هایش در ترکیب اصلی 26بازی بود که از این تعداد 22بازی را در پست مدافع راست به زمین رفت و در مجموع با امتیاز 6.99 به رتبه34 در میان کلیه بازیکنان لیگ و رتبه دوم در جمع مدافعان راست رسید. صالح حردانی که در دو تیم فولاد و استقلال مدافع راست بود هم با 25بازی و امتیاز 6.97 چهار رتبه پایین‌تر از شیری قرار گرفت و سومین مدافع راست موفق این فصل بود. البته کوین یامگا هم یک‌سوم بازی‌هایش در دفاع راست بود و در رتبه18 جدول بازیکنان ایستاد.

این خبر را به اشتراک بگذارید