• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
سه شنبه 17 خرداد 1401
کد مطلب : 162549
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/n5LM7
+
-

آماربازی

8.20
تیم منتخب هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال با حضور 4بازیکن از گل‌گهر سیرجان و 2بازیکن از آلومینیوم اراک تشکیل شد تا این دو تیم صنعتی بیشترین سهم را در بین منتخبان هفته پایانی داشته باشند. البته از 8بازی هفته آخر 2بازی اصلا برگزار نشد اما سایت متریکا طبق روال همیشگی تیم منتخب این هفته را هم انتخاب کرد. از تیم گل‌گهر، شایان مصلح و بهنام برزای در دفاع چپ و راست، امین پورعلی در خط میانی و مرتضی تبریزی در خط حمله در جمع بهترین‌های هفته قرار گرفتند. در بین بازیکنان گل‌گهر بالاترین امتیاز را مرتضی تبریزی گرفت که با نمره 8.20فاصله زیادی با عنوان بهترین بازیکن هفته هم نداشت. او یکی از 2بازیکنی بود که نمره بالاتر از 8گرفت اما برای بهترین بازیکن هفته شدن، 8صدم امتیاز کم آورد.

8.28
بهترین بازیکن هفته سی‌ام لیگ برتر دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان بود که در ورزشگاه آزادی مقابل تیم قهرمان کلین‌شیت کرد و برای این کار نمایشی بدون اشتباه داشت. علی محسن‌زاده در روز جشن قهرمانی استقلال مقابل مهاجمان این تیم ۵مهار موفق داشت و دهمین کلین‌شیت فصل خود را به ثبت رساند. او در این بازی به نمره 8.28 رسید تا برای دومین بار در طول فصل نمره بالاتر از 8گرفته باشد. جلوتر از این دروازه‌بان، زوج تیم منتخب هفته در دفاع میانی با دو مدافع از تیم‌های بالا و پایین جدول شکل گرفت. از تیم قهرمان فصل، عارف غلامی این هفته به تیم منتخب رسید و از تیم سقوط‌کرده فجرسپاسی هم احمدرضا زنده‌روح در کنار او قرار گرفت.

7.20
2بازیکن آلومینیوم که در تیم منتخب هفته آخر قرار گرفتند محمود قائدرحمتی و مهرداد بایرامی بودند. قائدرحمتی برای دومین بار در این فصل به تیم منتخب رسید اما برای بایرامی این اتفاق فقط همین یک‌بار در طول فصل رخ داد. نمره بایرامی 7.20بود تا به همراه امین پورعلی از گل‌گهر کمترین نمره را بین 11بازیکن تیم منتخب این هفته داشته باشد. دیگر بازیکنان تیم منتخب هفته سی‌ام نیز امید عالیشاه (پرسپولیس) و سجاد آشوری از ذوب‌آهن بودند. عالیشاه این هفته زننده تک‌گل پیروزی‌بخش تیمش مقابل فجرسپاسی بود و جالب است بدانید که او در طول این فصل فقط همین یک گل را در لیگ به ثمر رساند. سجاد آشوری هم در هفته آخر برای ذوب‌آهن گل زد اما تیمش در نهایت 3-2مغلوب گل‌گهر شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید