• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 12 خرداد 1401
کد مطلب : 162371
+
-

سفرهای استانی در ایستگاه بیست‌ودوم

رئیس‌جمهور امروز (پنجشنبه) در بیست‌ودومین سفر استانی خود، با جمعی از اعضای هیأت دولت به استان آذربایجان شرقی سفر می‌کند.
به‌گزارش ایرنا، دراین سفر قرار است درباره تکمیل یا اتمام طرح‌هایی که ۱۰ تا ۱۵سال متوقف شده‌اند، تصمیم‌گیری شود. از دیگر برنامه‌های سفر سیدابراهیم رئیسی، بررسی مشکلات و مسائل اساسی و طرح‌های راهبردی استان آذربایجان شرقی ازجمله راه‌آهن میانه‌- تبریز، انتقال آب ارس، طرح‌های منطقه آزاد ارس و سدهای نیمه‌تمام استان است.
علاوه براین، معاونان و وزرای دولت سیزدهم، به‌عنوان وزرای معین و نماینده ویژه رئیس‌جمهوری با حضور در شهرستان‌های ۲۱گانه آذربایجان‌شرقی ضمن دیدار با مردم، بازدید از طرح‌های مهم و معطل مانده و شرکت در نشست شورای اداری برای حل مشکلات گریبانگیر آنان اقدام‌های لازم را انجام خواهند داد.
ازسوی دیگر رئیس‌جمهور کشورمان نیز امروز ضمن حضور در جمع مردم در قالب دیدار با قشرهای مختلف، نخبگان و فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی و همچنین با شرکت در نشست شورای اداری استان و تصویب اعتبارات کلان، اقدام‌های لازم را برای حل مشکلات مردم و به سرانجام رساندن طرح‌های نیمه‌تمام انجام خواهد داد. پیش‌بینی می‌شود دراین سفر شاهد مصوبات تأثیرگذاری در ارتباط با تکمیل طرح‌های فراموش شده حوزه‌های آب، راه، مدرسه‌سازی، صنعت و معدن، شهرک‌های صنعتی، نظام سلامت، فضاهای فرهنگی و... باشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید