• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 25 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16223
+
-

صدای استان ها

صدای استان ها

   قدردانی از شهرداری البرز

از شهردار منطقه 2 کرج برای احداث پارک در منطقه شیخ‌آباد و نوروز‌آباد تشکر می‌کنم.
رضوانی از البرز

   آنتن‌دهی ضعیف در کرمانشاه

آنتن‌دهی تلفن‌های همراه در شهرک حافظیه کرمانشاه بسیار ضعیف است. مکالمه با تلفن‌های همراه در این منطقه اغلب قطع می‌شود و مشکلات زیادی برایمان ایجاد کرده است.   
محمدی از کرمانشاه

   ساماندهی اماکن تاریخی همدان

همدان قرار است امسال میزبان یک رویداد گردشگری بین‌المللی باشد. با وجود این، همچنان بسیاری از محوطه‌های تاریخی این شهر وضع مناسبی ندارند. تکلیف سایت موزه میدان امام خمینی (ره) همدان هنوز روشن نیست و از سوی دیگر، در میدان هگمتانه هم دستفروشان چهره شهر را مخدوش کرده‌اند.   
بینا از همدان

   قطعی آب در مریوان

لوله‌های آب محله‌های بیسارانی، چهارباغ، لیلاخی، کمربندی یک و2، محمدیه، هژاره، ابوبکر صدیق و دارسیران قدیم در مریوان از یک ماه پیش دچار شکستگی شده است. با وجود این‌که مسئولان این شکستگی را رفع کردند، اما همچنان برخی اوقات دچار قطعی آب می‌شویم. لطفا مسئولان رسیدگی و اعلام کنند دلیل این قطعی‌ها چیست؟
یک شهروند از کردستان

   خسارت سرما به باغ‌های زنجان

در خبرها آمده است که حدود 80 درصد از باغ‌های زنجان به دلیل سرمازدگی خسارت دیده‌‌اند و زنجان امسال محصول چندانی ندارد. این اخبار در شرایطی اعلام می‌شود که بسیاری از باغداران و کشاورزان هنوز خسارت سال‌های قبل را هم دریافت نکرده‌اند. از جهاد کشاورزی تقاضا دارم خسارت کشاورزان را جبران کند، زیرا اغلب این قشر جزو افراد کم‌درآمدند و راهی جز کشاورزی برای امرار معاش ندارند.
مهدوی از زنجان

    نگه داری خلاف قانون گله گوسفند

لطفا به منابع طبیعی، محیط زیست یا هرکسی که در این زمینه مسئول است بگویید در خیابان البرز 14 متری چهارم، در دامنه کوهی که به عنوان پارک جنگلی است، گوسفند نگهداری می‌شود. اهالی محل به شدت از بوی بد این گله گوسفند اذیت می‌شوند.   
یک شهروند از آذربایجان غربی

این خبر را به اشتراک بگذارید