• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 10 خرداد 1401
کد مطلب : 162155
+
-

با مردم/درد آبادان درد همه مردم ایران است

ریزش ساختمان متروپل که نتیجه رانت‌خواری و بی‌دقتی در عزل و نصب‌ها بوده باعث درگذشت هموطنانی از اهالی آبادان و شهرهای اطراف شد و نه‌تنها اهالی این شهرها که جگر عموم ملت ایران از این حادثه سوخت. اینکه برخی فکر کنند مردم آبادان و داغدیدگان فراموش شدند یا در مورد آنها کوتاهی شده درست نیست چرا که از ثانیه‌های اول حادثه همه مردم لحظه به لحظه اخبار مربوط به این حادثه غمبار را دنبال کرده و برای آرامش درگذشتگان و بازماندگان دعا کرده‌اند.
جلیلیان از یزد 

در ایستگاه متروی محمدیه شب‌ها پول نقد می‌گیرند
مدتی است باجه بلیت فروش ایستگاه متروی محمدیه از طرف خیابان خیام واقع در میدان محمدیه از ساعت 20و30دقیقه شب به بعد باجه را تعطیل کرده و کارگران با همکاری متصدیان دیگر از مردم پول نقد می‌گیرند. چندین بار با 137و 1888مشکل را مطرح کرده‌ایم ولی جوابی نگرفته‌ایم. لطفا به این موضوع رسیدگی شود.
خوب‌رو از مسافران هر شب این مسیر

آسفالت ورودی بزرگراه یاسینی نیازمند مرمت است
آسفالت ورودی بزرگراه شهید یاسینی شمال به پل بزرگراه شهید باقری خراب است و منجر به خسارات به‌خودروهای عبوری می‌شود. تقاضا می‌شود این محدوده مرمت فوری شود.
عزیزی از تهران 

زمین‌های شهرک وایین تحویل مالکان نشد
420نفر هستیم که 16سال قبل زمین‌هایی را در شهرک وایین شهریار خریداری کردیم. زمین‌ها به نام یکی از بزرگ‌ترین زمین‌داران شهریار است که در مقطعی هم عضو شورای شهر بوده است. سندهای ما پس از صدور یک‌بار به دیگران فروخته شده و تاکنون زمینی تحویل ما نشده است. دادگستری می‌گوید بروید شهرداری، شهرداری می‌گوید بروید ثبت و ثبت هم ما را بی‌پاسخ می‌گذارد. مسئولان قوه قضاییه به داد ما برسند.
سیروانی از تهران 

پیامک
حق‌العمل ناکافی جایگاه‌های سوخت معیشت کارکنان را به خطر انداخته است

جایگاه‌های سوخت در ایران متناسب با تلاش‌های شبانه‌روزی، سرمایه‌گذاری و هزینه‌های خود حق‌العمل دریافت نمی‌کنند و به‌رغم رتبه دوازدهم جهان از نظر میزان توزیع سوخت، به لحاظ سوددهی رتبه صدم را دارا هستند که این وضعیت به‌خصوص در یک دهه اخیر باعث شده این جایگاه‌ها اغلب با زیان و فرسودگی مواجه شوند. برای سرپاماندن جایگاه‌های سوخت و جلوگیری از بیکاری کارکنان یا تغییر کاربری آنها باید حق‌العمل آنها اصلاح شده و از آنها حمایت شود.
رنجبر از تهران

بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی پول فروشندگان کالای پزشکی را نمی‌دهند

خوشبختانه این روزها کرونا در حال زمین‌گیر‌شدن است و نزدیک است که نابود شود و کم‌کم اوضاع در حال عادی‌شدن است ولی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی پول کالاهای پزشکی دریافت شده را نمی‌پردازند. تکلیف امثال من که 14‌ماه قبل کالا داده‌ایم چیست؟ تازه اگر همین امروز پول کالاهای ما را بدهند قادر به خرید مجدد آن نیستیم؛ چرا که قیمت هیچ‌چیزی ثابت نمانده است. هرقدر هم پیگیری و اعتراض می‌کنیم فایده‌ای ندارد. خیلی از من و همکارانم دچار چنین مشکلی هستیم.
پناهی از کرج

جوان‌ها را به گرفتن پول و کمک از خیریه‌ها عادت ندهیم

سالمندی 92ساله و سالم هستم که بیماری خاصی ندارم و فقط به‌دلیل کهنسالی توان انجام امور خانه را ندارم. خیلی اوقات فکر می‌کنم چرا جوان‌ها حاضرند ساعت‌ها در صف گرفتن کمک از بانک و خیریه و... باشند اما حاضر نمی‌شوند برخی کارها مثل مراقبت از سالمند را که در جهان جزو مشاغل پرشمار است انجام دهند. طبیعتا با توجه به سنم نمی‌توانم روزی 250هزار تومان بپردازم اما مدت‌هاست دنبال جوانی هستم که با رقمی کمتر امور زندگی یک سالمند را رتق و فتق کند اما همه می‌گویند این کار سخت است، پولش کم است و.... نمی‌دانم چرا جامعه ما به اینجا رسید که حتی در قبال پول کمک نکنند درحالی‌که قدیم‌ها به سالمندان دلی و از سر مهر کمک می‌کردند.
خانم 92ساله از تهران 

پیام
جاده هشتگرد به طالقان همچنان ناایمن است 
چندی قبل به هر جایی که در شهرستان طالقان ممکن بود، ‌اطلاع‌رسانی کردیم که پایه‌های حفاظ جاده هشتگرد به طالقان سرقت شده و این موضوع به‌خصوص در نقاطی از جاده که کنار پرتگاه است بسیار خطرساز است. این مسیر با نزدیک‌شدن به فصل تابستان هر روز پرتردد‌تر می‌شود و این نگرانی وجود دارد که نبود حفاظ‌ها جان مسافران خودروها را به خطر بیندازد و چه بسا خودروهایی که به ته دره بروند.
طباطبایی از طالقان 

به‌دلیل فروش دو خودروی پراید از یارانه محرومیم
در سیستم تعیین دهک‌ها علت عدم‌پرداخت یارانه به ما ثبت 2پرایدی قید شده که هر دو فروخته شده‌اند و هر دوی آنها به‌دلیل کسری‌های مالی به زخم زندگی مان نشسته‌اند. همسرم بیمه‌ای ندارد و برای تکمیل سنوات بیمه‌ای با مشقت رقم بیمه اختیاری را به امید بهره‌مندی از حقوق در روزگار بازنشستگی می‌پردازد درحالی‌که آن رقم را جزو حقوق ثبت کرده‌اند. چرا باید چنین ظلمی بشود و ما از یارانه محروم باشیم.
چلنگر از جاده چالوس

ابتدای بلوار فرهنگ در منطقه‌2 تاریک است
مدتی است روشنایی ابتدای بلوار فرهنگ در مجاورت پل عابر پیاده منطقه 2سوخته و شب‌ها این محدوده در تاریکی است. از مسئولان اداره برق تقاضای رسیدگی دارم.
علیزاده از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید