• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
سه شنبه 3 خرداد 1401
کد مطلب : 161567
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/M8RmO
+
-

عدد خبر/90 درصد

90درصد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: ۶۳درصد روستاهای بالای ۲۰خانوار استان از پوشش شبکه اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند که این میزان در سال‌جاری به ۸۵ تا ۹۰درصد افزایش می‌یابد. به گزارش ایرنا، مصطفی بهی‌روز افزود: حدود ۳۰۰روستای استان فاقد اینترنت پرسرعت هستند. به‌گفته وی، برای نصب، تجهیز و راه‌اندازی سایت‌های اینترنت پرسرعت این روستاها ۴۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

3000میلیارد
‌معاون سازمان بنادر و دریانوردی ساخت اسکله و لایروبی بنادر شمال بوشهر را یکی از اولویت‌های سازمان بنادر و دریانوردی دانست و گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۳هزار میلیارد تومان درنظر گرفته شده که با تصویب آن عملیاتی می‌شود.به گزارش تسنیم، حسن بیگ محمدلو افزود: با اجرای این برنامه‌ها برخی از مشکلات مردم در بنادر شمال استان بوشهر رفع می‌شود.

85000تن
مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی یزد با اشاره به فصل برداشت گندم در این استان گفت: ظرفیت شرکت‌های تعاونی روستایی و ظرفیت سیلوی یزد برای ذخیره این محصول به ۸۵هزار تن افزایش یافته است. به گزارش فارس، یدالله جوادپور اظهار کرد: این ظرفیت برای خرید گندم مازاد کشاورزان در استان یزد و حتی استان‌های همجوار منطقی و کافی است.‌

این خبر را به اشتراک بگذارید