• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
چهار شنبه 21 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160355
+
-

گرینویچ/فرار زندانی، خودکشی زندانبان


ایندیانا: پلیس آمریکا از دستگیری زندانی فراری «خطرناک» بعد از تعقیبی ۱۰‌روزه خبر داد. این در حالی است که زندانبان زن، مظنون به فراری دادن این زندانی، جان خود را از دست داده است. به گزارش ایندیپندنت، پلیس علت مرگ این زندانبان را جراحات ناشی از شلیک گلوله اعلام کرده است. مقامات کانتی واندربورگ در حال تحقیق درباره علت مرگ ویکی وایت، زندانبان هستند. برای روشن‌تر شدن موضوع قرار است خانم وایت کالبدشکافی شود. ریک سینگلتون، کلانتر بخش لادردیل گفت که خودروی این زوج بعد از تعقیب توسط پلیس در اوانزویل، ایندیانا، تصادف کرد و زندانی تسلیم شد. دیو ویدینگ، کلانتر شهرستان وندربرگ به خبرنگاران گفت: «او به‌خودش شلیک کرد و به‌شدت مجروح شد.» زندانی و زندانبان که تصور می‌شود روابط عاشقانه ای داشتند، روز ۲۹‌آوریل از زندانی در بخش لادِردِیل در ایالت آلاباما ناپدید شدند.

جراحی کاشت آبنبات چوبی

 آراگوآ: پس از اینکه در یکی از محله‌های کوچک ونزوئلا، آمار زادو ولد بالا رفت مشخص شد یک جراح قلابی از لوله‌پلاستیکی آبنبات چوبی در جراحی‌های ضدبارداری استفاده کرده است. به گزارش آدیتی‌سنترال‌، این مرد 38ساله که اکنون توسط پلیس دستگیر شده است، بدون داشتن مدرک پزشکی با کار گذاشتن این لوله‌های پلاستیکی زیر پوست مراجعان خود کسب درآمد می‌کرده است. او این لوله‌های پلاستیکی را زیر پوست بازوی مراجعان کار می‌گذاشت و به آنها اطمینان می‌داد که دیگر صاحب فرزند نمی‌شوند. پلیس ونزوئلا رد این مجرم را در ایالت آراگوای ونزوئلا یافت و او را در این منطقه دستگیر کرد. شکایت‌های فراوان مردم و شباهت پیغام‌های واتساپی قربانی‌ها، پلیس را به این دکتر قلابی مشکوک کرده بود.

تندیس 35دلاری 2هزارساله

تگزاس: تندیس مرمرینی که یک زن آمریکایی از بازار کهنه‌فروشی شهر آستین در تگزاس به قیمت ۳۵ دلار خرید، یک شیء باارزش گم‌شده مربوط به دوران رومی‌ها از آب درآمد. لارا یانگ که به‌کار خرید و فروش عتیقه‌جات اشتغال دارد، زمان خرید نمی‌دانست که این تندیس سر انسان، حدود 2 هزار سال قدمت دارد. او گفت که این تندیس از جنس مرمر سفید و به وزن ۲۳کیلوگرم، زیر یک میز و روی زمین قرار داشت و از ظاهر آن مشخص بود که قدیمی است. او پس از تحقیقات، کشف کرد که آنچه خریده است، تندیس کلاودیوس دروسوس، سردار نظامی و سیاستمدار عصر ژولیو کلودین است. کارشناسان بر این باورند‌ که احتمالا یکی از سربازانی که در جنگ جهانی دوم شرکت داشته است، تندیس را با خود به ایالات متحده آمریکا برده است. قرار است که تندیس سردار رومی یک سال در موزه هنر سن آنتونیو به نمایش گذاشته شود و سپس به آلمان بازگردد. خاندان ژولیو کلودین، خانواده امپراتوری روم بود که از زمان تشکیل آن در ۲۷سال پیش از میلاد مسیح تا ۶۸سال پس از آن و خودکشی نرون، آخرین امپراتور آن خاندان، ۹۵سال بر امپراتوری روم حکومت کردند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید