• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 28 آذر 1396
کد مطلب : 1594
+
-

در جست‌وجوی قاتل پسر تنها

قتل پسر 31ساله که به تنهایی در خانه‌ای در مشهد زندگی می‌کرد، پلیس را در برابر معمایی جنایی قرار داده است.

به گزارش همشهری، شامگاه یکشنبه به قاضی کاظم میرزایی، کشیک جنایی مشهد خبر رسید پسر جوانی‌ در خانه‌اش در یکی از محله‌های مشهد، جان باخته است. با حضور تیم تحقیق در محل مشخص شد کسی که ماجرا را به پلیس گزارش کرده، مادر متوفی بوده است. این زن در تحقیقات گفت: حدود 2هفته بود که از پسرم خبر نداشتم. او به تنهایی در خانه‌ای که از پدرش به ارث رسیده بود زندگی می‌کرد و حتی یک‌بار با آتش‌نشانی تماس گرفتم و آنها آمدند و خانه را بررسی کردند ولی چیزی پیدا نکردند.

با این حال دلم شور می‌زد و امروز(یکشنبه) دوباره به خانه پسرم آمدم و شروع به جست‌وجو کردم تا اینکه در اتاقی، متوجه پتوها شدم و وقتی آنها را کنار زدم، جسد پسرم را زیر پتوها پیدا کردم. زن میانسال می‌گفت که پسرش گاهی اوقات دچار تشنج می‌شد و احتمال دارد که به‌خاطر بیماری‌اش جان باخته باشد اما وقتی کارآگاهان به بررسی جسد پرداختند متوجه آثار ضربات چاقو روی بدن او شدند. تحقیقات نشان می‌داد که وی به قتل رسیده است اما کسی نمی‌دانست که عامل جنایت چه‌کسی است.

این در حالی بود که جسد کاملا سالم بود و احتمال اینکه او در روزهای اخیر به قتل رسیده باشد وجود داشت. در این شرایط به دستور قاضی میرزایی تحقیقات برای کشف راز جنایت آغاز شد و مأموران در تحقیق از خانواده مقتول دریافتند که او مقداری پول در اختیار داشته و احتمال دارد که عامل جنایت با انگیزه سرقت پول‌‌ها دست به قتل او زده باشد. هم‌اکنون تحقیقات برای کشف راز جنایت ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید