• شنبه 22 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 3 ذی القعده 1445
  • 2024 May 11
یکشنبه 23 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15935
+
-

وقایع‌اتفاقیه

گفت‌وگوی صمیمی رهبر معظم انقلاب با دانشجویان

همشهری 23اردیبهشت 1377

گفت‌وگوی صمیمی رهبر معظم انقلاب با دانشجویان

گفت‌وگوی صمیمی رهبر معظم انقلاب با دانشجویان: مقام معظم رهبری که دیروز بدون اطلاع قبلی در میان دانشجویان حضور یافته بودند پس از ورود به مسجد دانشگاه تهران اعلام کردند که امروز من قصد سخنرانی ندارم و فقط می‌خواهم به سؤالات دانشجویان پاسخ دهم. رهبر انقلاب تصریح فرمودند که تا هر زمانی لازم باشد در این جمع حضور خواهم داشت و به سؤالات شما پاسخ می‌دهم.  این گزارش می‌افزاید: به‌رغم درخواست برخی از دانشجویان مبنی بر سخنرانی رهبر انقلاب، ایشان تاکید فرمودند که به سؤالات پاسخ خواهند داد. رهبر انقلاب در مورد فضای مناسب در دانشگاه تاکید کردند: من تایید نمی‌کنم که در دانشگاه فضا برای استاد تنگ باشد. من معتقد به روابط حسنه بین سلیقه‌های مختلف دانشجویان هستم. ایشان در ادامه افزودند: در کشورهای دنیا، گروه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی با وجود اختلافات فراوان باهم سر یک میز می‌نشینند و مذاکره می‌کنند. معنی ندارد که در محیط دانشگاه اسلامی، افرادی که اسلام، انقلاب و ارزش‌ها را قبول دارند نتوانند با هم صحبت کنند.

 دولت براساس قیمت 12دلار برای هر بشکه نفت، کشور را اداره می‌کند: باحضور وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه، وضعیت اقتصادی کشور در جلسه غیرعلنی دیروز مجلس شورای اسلامی بررسی شد. در این جلسه دکتر نجفی آمادگی سازمان برنامه و بودجه را برای اداره کشور براساس پیش‌بینی نرخ 12 دلار برای هر بشکه نفت به‌طور مشروح بیان کرد.

 روزنامه «زن» خرداد ماه منتشر می‌شود: فائزه هاشمی صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه زن اعلام کرد: روزنامه زن، اوایل خردادماه آینده منتشر می‌شود. وی به ستاد خبری پنجمین جشنواره مطبوعات گفت: هدف کلی انتشار روزنامه زن، تغییر بینش و تفکر فرهنگی کنونی حاکم بر جامعه درباره زنان و حرکت به سوی این تفکر است که زن و مرد از حقوق مساوی در مسایل اجتماعی برخوردارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید