• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 5 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159125
+
-

عدد خبر/10 هزار

‌فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو از کشف ۱۰هزار بچه ماهی آلوده به بیماری در این شهرستان و دفن بهداشتی آنها خبر داد. به گزارش ایرنا، کیومرث شهبازی گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس دالاهو مبنی بر وجود یک استخر ماهی آلوده به بیماری در حوالی شهرک ریجاب، تیمی از ماموران همراه با کارشناسان اداره بهداشت به محل اعزام شدند. وی از دستگیری صاحب استخر ماهی‌های آلوده خبر داد و گفت: این فرد پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

‌۵۸۰  میلیارد ‌
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته ۵۸۰میلیارد ریال اعتبار مشاغل خانگی توسط ۲بانک عامل اجرای این طرح در استان جذب و باعث اشتغال‌زایی برای 1239نفر شد. به گزارش ایسنا، حامد آرامش به ۲۸هزار نفر تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان در سال‌جاری هم اشاره کرد.

4000 روستا
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طرح هادی 4هزار روستای کشور با هدف فراهم‌کردن زمینه توسعه، رفع محرومیت و شتاب‌بخشی به بهسازی این سکونتگاه‌ها امسال بازنگری می‌شود. به گزارش ایرنا، محمدرضا شاملو افزود: در بیشتر روستاهای کشور این خواسته براساس نیاز و در برخی مواقع الحاق اراضی افراد به محدوده بافت انجام خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید