• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 4 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 158967
+
-

نکته بازی/ خدا را شکر کن «انصاری‌فرد» نداشتید

با وجود اینکه استقلال روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و شانس اول کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود، گلایه‌های برخی از اهالی این باشگاه نسبت به وزارت قبلی ورزش همچنان ادامه دارد. به‌عنوان مثال ایمان عالمی گفته: «انتخاب‌های وزیر قبلی مشکلات استقلال را 10برابر کرد.» بله خب؛ می‌توان تصدیق کرد که در این سال‌ها مدیران خوبی در استقلال منصوب نشدند، اما پرسش اینجاست که آیا شرایط پرسپولیس متفاوت بود؟ وزارت ورزش در تیم رقیب چه کسانی را به‌کار گمارد؟ آنها خیلی خوب بودند؟ اثرات مثبتی به جا گذاشتند؟ اگر قرار باشد فقط یک مثال بزنیم، همه هواداران استقلال صبح تا شب باید شکرگزار خداوند متعال باشند که لااقل یک محمدحسن انصاری‌فرد در باشگاه آنها وجود نداشت، وگرنه تا چند نسل باید تاوان تصمیمات استاد را می‌دادند!

آقا ما قلب‌مان ضعیف است
این چند روز سیل اخبار در مورد ریخت‌وپاش‌های عجیب و غریب فدراسیون فوتبال در دوران مدیران قبلی منتشر شده و همه را شوکه کرده است. در مورد دریافتی‌های شخص عزیزی خادم، رئیس پیشین فدراسیون که روایت‌های حیرت‌انگیزی منتشر شده. گذشته از آن یکی از خبرگزاری‌ها نوشته مجتبی خورشیدی، سرپرست پیشین تیم ملی به‌طور متوسط ماهی 110میلیون تومان درآمد داشته است. بعد هم خود آقای خورشیدی گفتند: «بهتان نزنید، من همه‌اش ماهی 35میلیون می‌گرفتم. چرا کسی با حمید استیلی کاری ندارد که ماهی 100میلیون تومان قرارداد بسته است؟» خلاصه بساطی است. مردم بی‌نوا هم یک گوشه نشسته‌اند و دارند این ارقام نجومی را گوش می‌کنند؛ عددهایی که شاید کمترین تناسبی با واقعیات زندگی خودشان نداشته باشد. حالا استیلی فوتبالیست مهمی بوده، اما عالیجناب خورشیدی چی؟

چیزی نیست، قسمت نشد
حدود 10روز بعد از آنکه مدیران فدراسیون گفتند تیم ملی ایران قطعا با یکی از 2تیم برزیل یا آرژانتین بازی دوستانه برگزار خواهد کرد، خبر رسید تیم ملی کره‌جنوبی بازی تدارکاتی‌اش با برزیل را نهایی کرده است. به هر حال قسمت نشد دیگر. شما هم زیاد سخت نگیرید. مهم این است که یک تیم آسیایی بتواند با سلسائو بازی کند. حالا این دفعه قرعه به نام کره‌ای‌ها افتاده، شاید بعدها ژاپنی‌ها و عربستانی‌ها هم حضور برابر برزیل را تجربه کنند، یک روز هم به امید خدا نوبت ایران خواهد شد. بله خب؛ جام‌جهانی در راه است و ما امروز به انجام مسابقات دوستانه مهم نیاز داریم، اما آیا شما فکر می‌کنید با تقدیر و سرنوشت به همین راحتی می‌توان جنگید؟ فعلا زنده‌باد بازی احتمالی با نیوزیلند!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید