• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 29 فروردین 1401
کد مطلب : 158500
+
-

عدد خبر/‌۲۷ درصد

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات گیلان با اشاره به صید بیش از  هزار تن ماهی استخوانی در این استان گفت: ۸۸۱تن از ماهیان استخوانی صید شده از نوع ماهی سفید و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۲۷درصدی مواجه بوده‌ است. به گزارش فارس، مسعود نیک‌پور اظهار کرد: به‌دلیل شرایط زیست‌محیطی و با درخواست صیادان گیلانی مهلت فصل صید تا ۲۷فروردین تمدید شده بود.‌

97.5  درصد
مدیرکل هواشناسی ایلام گفت: ۹۷.۵درصد از مساحت کل ایلام از ۱۰سال گذشته به‌صورت متوالی دچار خشکسالی بوده است. به گزارش ایرنا، ناصر ملکی اظهار کرد: در سال آبی جاری«ابتدای مهر هر سال تا پایان شهریور سال بعد» بیش از ۸۰درصد مساحت کل استان به‌علت نداشتن بارندگی مؤثر دچار خشکسالی خیلی شدید، بیش از ۱۶درصد مساحت استان درگیر خشکسالی شدید و ۳.۵درصد هم خشکسالی معمولی است.

4000 تن
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: خرید دانه طلایی گندم که از اول فروردین در این استان آغاز شده از مرز 4هزار تن گذشت‌. به گزارش ایرنا، غلامعلی گنجعلی با بیان اینکه خرید گندم تا اوایل مهر در شهرستان‌های شمالی استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد، افزود: شهرستان ایرانشهر با خرید بیش از 3093تن گندم پیشتاز خرید در بین شهرهای استان است.

این خبر را به اشتراک بگذارید