• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 28 فروردین 1401
کد مطلب : 158461
+
-

گرینویچ/انتخاب نام‌های 10هزار دلاری


نیویورک: زنی 33ساله‌ به نام تیلور هامفری صاحب یکی از عجیب‌ترین و پردرآمد‌ترین شغل‌های دنیاست. او فقط برای انتخاب نام نوزاد بین 1500 تا 10هزار دلار از هر مشتری پول می‌گیرد. به گزارش نیویورک‌پست، او که بیشترین مشتری‌های خود را به وسیله اینستاگرام ویزیت می‌کند ممکن است فقط یک تلفن ساده را جواب بدهد و نامی انتخاب کند و کف دستمزدش را دریافت کند و ممکن است پاسخ‌های فرم پرسشنامه‌اش را بخواند یا براساس شجره‌نامه مشتری نام مناسب انتخاب کند که در این صورت سقف دستمزد را دریافت می‌کند. او می‌گوید: همه‌‌چیز از کتاب انتخاب نام‌ها که مادرم در کودکی به من داد آغاز شد، از کودکی به معنی نام‌ها و اینکه هر نامی به چه شخصیتی با چه پیشینه‌ای هماهنگی دارد علاقه‌ داشتم و مشتری‌هایم این علاقه و تجربه را درک می‌کنند و می‌دانند انتخاب نام مناسب چه تأثیری بر سرنوشت فرزندشان دارد.

مرگ با نیش صدویکمین مار

 مریلند: برخی بر این باورند که در فلان جا «سگ صاحبش را نمی‌شناسد» اما متخصصان حیات‌وحش بر این باورند که چنین جایی اصلا وجود خارجی ندارد و نه‌تنها هر سگ ‌نگهبانی صاحبش را می‌شناسد بلکه حتی مار‌ها هم صاحب‌شان را می‌شناسند، نشان به آن نشان که دیلی‌میل گزارش کرده است در آمریکا مردی که بیش از 100مار در خانه داشته است بر اثر نیش مار غریبه‌ای که جزو آن 100مار خانه نبوده و وارد خانه شده کشته شده است. میان 100مار‌ی که به پاس غذایی که می‌گرفته‌اند هرگز او را نیش نزده بودند مامبای سیاه و مار کبری هم وجود داشته است. به هر حال این واقعیت است که در حیات‌وحش هیچ خزنده‌ای دست‌کم به آشناها نیش نمی‌زند و کسی را نمی‌گزد.

بلیت برنده مهاجر غیرقانونی
 
زبروژ:‌ پناهجوی آفریقایی که به‌صورت غیرقانونی خود را به بلژیک رسانده، در مسابقه بخت‌آزمایی ۲۵۰هزار یورو برنده شده است. این اما تمام داستان نیست، او هیچ مدرک اقامتی ندارد و به‌صورت غیرقانونی در این کشور اروپایی اقامت دارد. این مرد جوان کارت 
بخت آزمایی ۵ یورویی را روز ۲۳مارس در شهر بندری زبروژ خریده بود. او وقتی متوجه شد در مسابقه برنده شده برای دریافت جایزه به سوپرمارکتی که کارت خود را خریده بود مراجعه کرد، اما با توجه به مبلغ بالای این جایزه، برنده موظف است برای دریافت آن با دفتر مرکزی این شرکت در بروکسل تماس بگیرد. درنهایت برنده واقعی به ایستگاه پلیس مراجعه کرد و کارت برنده هم‌اکنون در گاوصندوق اداره پلیس قرار دارد. شرکت لاتاری می‌گوید تمام تلاش خود را می‌کند که این پرداخت را انجام دهد، اما معمولا برای این امر شماره حساب بانکی مورد نیاز است. این دقیقا مشکلی است که این پناهجوی غیرقانونی با آن روبه‌روست چرا که او نه حساب بانکی دارد و نه حتی مدارک اقامتی در اختیار دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید