• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 28 فروردین 1401
کد مطلب : 158444
+
-

با مردم/مزایا و امتیازات کارت ایثار اطلاع‌رسانی شود

سال‌هاست که بابت حضور در جبهه، دارای کارت ایثار هستم ولی کوچک‌ترین امتیازی از این کارت نصیبم نشده است. سؤالم این است که هدف از صدور این کارت برای امثال من چه بوده است؟ و اگر این کارت مزایا و امتیازاتی دارد اطلاع‌رسانی شود.
فرزاد برخ از تهران

معرفی کشت جایگزین شلتوک در خوزستان چه شد؟
همه ساله در خوزستان از نیمه بهار شلتوک کشت می‌شد اما امسال اعلام شد که کشاورزان نمی‌توانند شلتوک کشت کنند، آن هم بدون معرفی کشت جایگزین. این امر یعنی از بین رفتن نیمی از درآمد سالانه کشاورزان. تقاضا این است که تا دیر نشده با حمایت‌های لازم کشت جایگزین معرفی شود.
شریفیان از اهواز

درختان بلوار شکوفه عبدل‌آباد خشکیده‌اند
شهرداری منطقه19تهران بلوار وسط خیابان شکوفه عبدل‌آباد را فقط در حد رنگ‌آمیزی تنه درختان مورد رسیدگی قرار داده است، غافل از اینکه شمشادها و درختان به‌خاطر سیراب نشدن و نبود چاله‌های آبخوری خشک و نیمه خشک شده‌اند. تقاضای رسیدگی به این فضا را داریم.
خسروپناه از تهران 

کارت منزلت بازنشستگان اصفهان نرسید
4ماه قبل با مراجعه حضوری به دفتر رفاهی شهرداری اصفهان و نیز ثبت‌نام از طریق کافی‌نت برای دریافت کارت منزلت که خود مسئولان اعلام کرده بودند، ثبت‌نام کردیم که متأسفانه هنوز کارتی به دستمان نرسیده است. ما به درخواست خود مسئولان ثبت‌نام کردیم چرا تاکنون این کارت‌ها به‌دست ما نرسیده است.
محمود بلیغیان از اصفهان
 

این خبر را به اشتراک بگذارید