• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
پنج شنبه 25 فروردین 1401
کد مطلب : 158205
+
-

با مردم/توجه به خواست مردم در مورد میانکاله بسیار ارزشمند است

اینکه مسئولان به خواست مردم و دوستداران و دلسوزان محیط‌زیست احترام گذاشته و ناهماهنگی به‌وجود آمده در موضوع میانکاله را فیصله دادند بسیار ارزشمند و باعث دلگرمی است. وقتی مردم در موارد اینچنینی احساس موفقیت کنند بی‌شک دلگرم‌تر شده و مسائل و سختی‌ها را با صبوری بیشتری پشت سر می‌گذارند.
حلت از فراهان اراک

ساختمان متروکه لویزان خطرآفرین است
در خیابان شهید فرشادی، جنب درب غربی امامزاده پنج‌تن لویزان (منطقه4 شهرداری)، ساختمان قدیمی و متروکه‌ای وجود دارد که بخشی از دیوار آن مخروبه شده و در حال ریزش است. از مسئولان شهرداری منطقه درخواست می‌کنیم قبل از آنکه تخریب و ریزش کامل این دیوار فاجعه‌آفرین شود، نسبت به مرمت یا تخریب اصولی و کامل آن اقدام کنند.
عابدی از تهران

نانوایی‌های گلستان به هر نفر 5نان می‌فروشند 
به تازگی نانوایی‌های استان گلستان به هر نفر فقط 5قرص نان می‌فروشند و عنوان می‌کنند آرد کافی برای پخت نان ندارند. با توجه به اینکه گلستان قطب سوم تولید گندم کشور است کمبود آرد در این استان واقعا بعید است؛ یا عده‌ای می‌خواهند اینگونه جامعه را نگران کنند و آشوب درست کنند یا قاچاقچیان آرد را قاچاق کرده‌اند یا در توزیع آرد مشکل وجود دارد. علت هرچه باشد باید خیلی سریع و پیش از ایجاد نگرانی بیشتر در بین مردم برطرف شود.
ندری از گرگان 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید