• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
پنج شنبه 25 فروردین 1401
کد مطلب : 158204
+
-

پیامک/دره را به جای باغ به ما فروختند

250نفر هستیم که از دهیاری نسیم‌شهر رباط‌کریم واقع در شهرستان بهارستان، برای خرید باغ اقدام کردیم. بابت هر 500متر زمین 250میلیون تومان از ما دریافت کرده‌اند و قرار شد باغ را تحویل دهند. بعد از مدتی مشخص شد که طرف‌های قرارداد این معامله با پر کردن دره‌ای که کنار اتوبان تهران - ساوه وجود داشت و طبق نقشه حریم رودخانه بوده است، می‌خواهند این دره پر شده را به‌عنوان زمین‌های معامله شده به ما بفروشند که در واقع غیرقانونی است و ما به مشکل برخواهیم خورد. از مسئولان تقاضا داریم به مشکل ما رسیدگی کنند تا حقی از ما که با زحمت مبلغ مذکور را پرداخت کرده‌ایم ضایع نشود.
مقامی از رباط‌کریم

عملکرد هواشناسی در مورد ریزگردها ضعیف بود
در جریان وقوع پدیده ریزگردها که شهروندان کلانشهرها به‌خصوص تهران را بسیار اذیت کرد عملکرد هواشناسی ضعیف بود؛ زیرا در نتایج سامانه پیش‌بینی آلودگی هوای تهران برای روزهای 19 و 20 فروردین هوای پاک پیش‌بینی شده بود که در همان 2روز کیفیت هوا خطرناک اعلام شد. به‌نظر می‌رسد عدم‌سرمایه‌گذاری و به روزرسانی ادوات و تجهیزات علت این امر باشد نه غیرمتخصص بودن افراد. جا دارد به این موضوع مهم توجه شود.
دبیری از تهران

قیمت‌های قرن جدید واقعا نگران‌کننده است
هرچه زمان پیش می‌رود قیمت‌های سرسام‌آور کالاهای اساسی و مایحتاج و نیازهای اولیه‌ای مانند مسکن بیشتر نمود پیدا می‌کند. واقعا نمی‌دانم اگر حقوق من به 5میلیون‌و600 برسد با کرایه خانه پیشنهادی صاحبخانه‌ام که 4میلیون با 200میلیون پول پیش است چگونه خانواده 4نفره‌ام را اداره کنم. از فکر کردن به ماه آینده و ماه‌های پیش‌رو وحشت دارم. فقط خدا به ما رحم کند.
حسینی از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید