• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 25 فروردین 1401
کد مطلب : 158203
+
-

پیام/قطع تلفن برای 8هزار تومان

بدهی من به مخابرات 8هزار تومان بود که در گیرودار کارهای مختلف فراموش کردم آن را بپردازم. بعد از چند روز تلفن قطع شد و مجبور شدم برای وصل آن اقدام کنم و به این صورت است که در پایان ماه رقمی به قبض تلفن بابت وصل مجدد افزوده خواهد شد. این چه مدل مشتری‌مداری است که مخابرات در پیش گرفته است؟
مزینانی از تهران

تورم کنترل نشود کسب‌وکارهای خرد فلج می‌شوند
یک فروشگاه مرغ کشتار روز در یکی از محلات تهران داریم که سال گذشته کرایه‌اش 4میلیون‌و500هزار تومان بود. صاحب ملک امسال با همان پول پیش کرایه را 10میلیون تومان کرده است. مغازه‌ای که 4 تا کارگر و شاگرد داشت هم‌اکنون توسط من و شریکم از صفر تا 100 اداره می‌شود و هر کدام هم در هزینه‌های زندگی خودمان مانده‌ایم. بماند که آن 4نفر حداقل 15سال با ما کار کرده بودند اما دیگر توان ادامه همکاری با آنها را نداشتیم! واقعا اگر تورم را کنترل نکنند امثال ما نابود خواهند شد.
اصغری از تهران 

مافیای خودرو هرجا هست باید ناکار شود
تنها مافیای خودرو است که اجازه نمی‌دهد واردات خودرو آزاد شود وگرنه چه اشکالی دارد خودروهای کیفی وارد کشور شوند و خودروساز داخلی مجبور به ارتقای کیفیت تولید و کاهش قیمت شود؟ در هیچ کجای دنیا خودروهایی با این کیفیت و ایمنی پایین و با این قیمت نجومی به فروش نمی‌رسد.
عرب‌سرخی از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید