• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 25 فروردین 1401
کد مطلب : 158130
+
-

کشتیرانی مسافری بین بوشهر و قطر

استاندار بوشهر با اشاره به افزایش صادرات استان به کشور قطر گفت: خط کشتیرانی مسافری بین بندر بوشهر و بنادر کشور قطر راه‌اندازی می‌شود.
به‌گزارش مهر، احمد محمدی‌زاده اظهار کرد: با توجه به میزبانی کشور قطر از جام جهانی، تلاش‌هایی برای استفاده از فرصت همسایگی با این کشور در این زمینه داشته‌ایم.
وی با اشاره به ظرفیت‌های بوشهر در زمینه بندر، گمرک، فرودگاه و.... اضافه کرد: این ظرفیت‌ها فرصت خوبی برای حمل مسافر، کالا و محموله‌ها از بوشهر به قطر برای جام‌جهانی۲۰۲۲ است.
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه سفیر قطر پس از ماه مبارک رمضان به بوشهر سفر خواهد کرد، گفت: در این سفر ضمن بررسی ظرفیت‌های بندری، تجاری و فرودگاهی این استان راهکارهای لازم برای تقویت صادرات محموله‌ها از بنادر استان ارائه می‌شود.
محمدی‌زاده با اشاره به تصمیم‌گیری برای اقدامات دو جانبه برای توسعه صادرات و حمل‌ونقل دریایی خاطرنشان کرد: صادرات محصولات کشاورزی و میوه و تره‌بار از بندر دیر به الرویس قطر از دیگر برنامه‌هاست.
وی از افزایش صادرات بوشهر به قطر خبر داد و گفت: استان از دیرباز با کشورهای حاشیه خلیج‌فارس ازجمله قطر مراوده فرهنگی، اقتصادی و تجاری داشته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید