• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 23 فروردین 1401
کد مطلب : 157879
+
-

سید ستاره جام باشگاه‌ها می‌شود؟

بعد از خداحافظی محمد موسوی از فنرباغچه، باشگاه پیکان در تلاش است در جام باشگاه‌های آسیا او را به تیمش اضافه کند اما هنوز دو طرف به توافق نرسیده‌اند

سید ستاره جام باشگاه‌ها می‌شود؟

محمد موسوی بعد از طولانی‌شدن نیمکت‌نشینی‌اش در فنرباغچه از این باشگاه ترکیه‌ای جدا شد و حالا صحبت از بازگشت او به ایران و بازی برای باشگاه پیکان است. درحالی‌که بعضی‌ها با اطمینان خبر داده‌اند در جام باشگاه‌های آسیا موسوی یار کمکی پیکان است اما باشگاه پیکان می‌گوید هنوز با این بازیکن به توافق نرسیده‌ است.
بدشانسی‌های موسوی با فنرباغچه از اوایل فصل شروع شد. بعد از مصدومیتی که چند هفته موسوی را از بازی‌ها دور کرد، آمدن سعید معروف به این تیم، نیمکت‌نشینی او را طولانی‌تر کرد تا اینکه بالاخره مجبور شد توافقی از این تیم جدا شود. دانیل کاستلانی، سرمربی آرژانتینی فنرباغچه گفته است که او مجبور شد موسوی را بازی ندهد. هر تیم در لیگ ترکیه مجاز است 3بازیکن خارجی در زمین داشته باشد و با آمدن معروف به این تیم، موسوی نتوانست به میدان برود. روزهای گذشته بعضی از رسانه‌های لهستانی از بازگشت موسوی به لیگ این کشور خبر داده بودند. حتی گفته می‌شد او با باشگاه اولشتین به توافق رسیده است اما توماش یانکوفسکی، رئیس این باشگاه خبر بازگشت موسوی را تکذیب کرد: «ما با موسوی در تماس هستیم ولی حرفی از بازگشت او به تیم نیست. موسوی یک سال برای ما بازی کرد و بهترین مدافع وسط لیگ بود. او مرد خارق‌العاده‌ای است ولی قطعا فصل آینده برای ما بازی نخواهد کرد.»
در خبرها مقصد دیگری هم برای موسوی درنظر گرفته شده است؛ پیکان. صحبت از این است که او برای بازی در جام باشگاه‌های آسیا با باشگاه پیکان به توافق رسیده است ولی امیر عطابخش، مدیرعامل این باشگاه به همشهری می‌گوید: «ما با موسوی صحبت کرده‌ایم ولی هنوز به توافق نهایی نرسیده‌ایم و هیچ‌چیز مشخص نیست.» جام باشگاه‌های آسیا از 24تا 30اردیبهشت در تهران و با حضور 8تیم برگزار می‌شود که 2تیم ایرانی هستند؛ پیکان و شهداب یزد. کنفدراسیون والیبال آسیا برای اینکه تیم‌ها چند بازیکن خارجی داشته باشند، محدودیتی قائل نشده است اما هر تیم اجازه دارد فقط از 2بازیکن خارجی در زمین استفاده کند. پیکانی‌ها هم برای تقویت تیمشان در تلاش هستند بازیکن خارجی بگیرند. به‌گفته عطابخش در لیستی که پیمان اکبری، سرمربی تیم به باشگاه داده اسامی 12-10 بازیکن از لهستان، ترکیه و روسیه دیده می‌شود اما باشگاه برای جذب آنها مشکل دارد. عطابخش می‌گوید: «بیشتر بازیکنان درگیر لیگ هستند و احتمال دارد لیگ آنها تا نیمه‌های جام باشگاه‌ها طول بکشد. به‌خاطر همین هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم که چه بازیکنانی را بگیریم.» اکبری لیست دیگری هم دارد، در این لیست بازیکنان ایرانی هستند که بیشتر خارج از ایران بازی می‌کنند. عطابخش تأکید می‌کند که باشگاه هنوز با هیچ بازیکنی توافق نکرده است.
شهداب دیگر نماینده ایران در جام باشگاه‌ها هم‌اکنون در دوبی حضور دارد و در جام رمضان این کشور شرکت کرده است. طبق اعلام کنفدراسیون، پیکان در گروه اول با تیم‌های ناخون راتچاسیمای تایلند، اوزتلیوم ازبکستان و سانتوری سانبردز ژاپن باید بازی کند. در گروه دوم هم شهداب با تیم‌های الریان قطر، تاراز قزاقستان و البحری عراق هم‌گروه است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید