• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 22 فروردین 1401
کد مطلب : 157826
+
-

با مردم/یکی از رواق‌های حرم عبدالعظیم ع به‌نام مرحوم ری‌شهری نامگذاری شود

مرحوم آیت‌الله ری‌شهری خدمات بسیار زیادی برای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) داشتند که تصاویر اوایل انقلاب حرم مطهر و اکنون بخشی از آن خدمات را به تصویر می‌کشد. پیشنهاد می‌شود یکی از اماکن، رواق‌ها یا صحن‌های مطهر به‌نام این عالم مجاهد نامگذاری شود.
موذن از شهرری

صدای موتورسیکلت‌ها آرامش خیابان دهخورقان را برهم زده است
خیابان شهید دهخورقان در میدان رسالت درست روبه‌روی پایانه تاکسیرانی واقع شده است. این خیابان دنج و آرام به‌تازگی مملو از موتورسیکلت شده چرا که مغازه‌هایی که قبلا مشغول فروش لوازم یدکی بودند بدون مجوز تبدیل به تعمیرگاه موتورسیکلت و موتور‌سازی‌ شده‌اند و حتی سوپرمارکت محل هم تبدیل به موتور‌سازی‌ شده است این در حالی است که این خیابان بافت مسکونی دارد. کسبه‌علت را پرداخت اجاره‌های بالا توسط تعمیراتی‌ها می‌دانند. اکنون مدت‌هاست نه‌جای پارک داریم، نه آرامش و نه چهره شهری. موتورسوارانی که برای تعمیر می‌آیند با ویراژ و صدای اگزوز مردم‌آزاری می‌کنند و کسبه هم مشغول کار پرسر و صدای تعمیرات هستند. از مسئولان ناحیه 2منطقه 4شهرداری تقاضای رسیدگی و حل معضل را داریم.
باقری از سکنه خیابان

6‌ماه از خرابی پل مکانیزه تقاطع همت – جنت‌آباد گذشت
پل مکانیزه تقاطع همت – جنت‌آباد از 12‌ماه سال حداقل 6‌ماه را خراب بوده و اکنون مدت‌هاست سالمندان و دیگر افراد با مشقت از این تقاطع عبور می‌کنند. این پل برقی شب‌ها حتی لامپ ندارد و گفته می‌شود اصلی‌ترین علت تعطیلی آن نپرداختن پول برق به اداره برق توسط پیمانکار است. تصور کنید افراد سالمند و زنان باردار و بعضا افراد ناتوان چگونه 60پله را بالا می‌روند و پایین می‌آیند.
عرب از تهران 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید