• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 22 فروردین 1401
کد مطلب : 157824
+
-

پیام/ساختمان‌های دولتی و نیمه‌دولتی بلااستفاده، تعیین تکلیف شوند

 بسیاری از ساختمان‌های دولتی نیمه‌دولتی و موقوفه سال‌هاست که استفاده نمی‌شوند و بدون سکنه مانده‌اند. نمونه آن ساختمانی در خیابان انبار نفت، ساختمان موقوفه‌ای نبش خیابان استخر یا ساختمانی کنار ترمینال جنوب است. اینها همه متعلق به مردم و بیت‌المال هستند و مسئولان موظف هستند فکری اساسی برای این موضوع بکنند؛ چرا که به‌تدریج و با مرور زمان ساختمان‌ها تخریب و غیرقابل استفاده می‌شوند.
داوودپور از تهران

ایجاد فضای سبز همگانی اولویت مسئولان باشد
مردمی که دائم در جامعه تردد می‌کنند و با رعایت اصولی انسانی و اسلامی در حال زندگی هستند اولویت پارک ویژه بانوان یا آقایان ندارند. مسئولان از رهگذر این اندیشه که پارک ویژه افراد ایجاد کنند می‌توانند به فکر ایجاد گسترش فضاهای عمومی و سبز برای همگان باشند. هم‌اکنون شمار بانوانی که از فضاهای زنانه استفاده می‌کنند اندک است چرا که اغلب ترجیح می‌دهند در کنار همسر و فرزند خود در فضای پارک باشند.
اکبر رضوانی از تهران 

چرا هیچ بانکی اعتباری برای پرداخت وام ازدواج ندارد
هر روز برای ثبت‌نام وام ازدواج به سامانه بانک مرکزی ایران مراجعه می‌کنم و هر بار پیغام می‌دهد هیچ بانکی برای پرداخت وام ازدواج اعتبار پرداخت ندارد. آیا کسی هست پاسخ دهد که چرا هیچ اعتباری برای این امر مقدس نیست.
عصاری از کاشان

بخشی از امتیازات جانبازان به رزمندگان تسری یابد
شاید تنها راه حمایت قاطع و مستمر از رزمندگان تسری امتیازات جانبازان از طریق ارائه درصد به رزمندگان باشد که در این خصوص مصوبه‌ای هم وجود دارد که اگر اجرایی شود عده زیادی از رزمندگان وضعیت بهتری خواهندیافت.
سیفیان از ملایر
 

این خبر را به اشتراک بگذارید