• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 21 فروردین 1401
کد مطلب : 157673
+
-

خبرهای کوتاه/توقیف کشتی خارجی توسط نیروی دریایی سپاه

رئیس‌کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند کشتی خارجی حامل ۲۲۰هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه در خلیج‌فارس خبر داد. براساس گزارش ایسنا، مجتبی قهرمانی گفت: با هماهنگی مقام قضایی، نیروهای ناوتیپ ذوالفقار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی یک فروند کشتی خارجی حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج‌فارس، نسبت به توقیف آن اقدام کردند. در بازرسی از این شناور بیش از ۲۲۰هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است و ۱۱خدمه خارجی آن نیز پس از دستگیری، جهت تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی در بازداشت به‌سرمی‌برند.

  طرح شفافیت، دستور کار این هفته مجلس
نمایندگان مجلس این هفته در کمیسیون‌های تخصصی بررسی طرح‌ها، لوایح و مسائل جاری کشور را با دعوت از برخی ‌وزرای دولت، مسئولان کشوری و لشکری در دستور کار دارند و قرار است ۹وزیر دولت برای ارائه گزارش یا پاسخ به نمایندگان در این کمیسیون‌ها حاضر شوند. رسیدگی به‌گزارش کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس در مورد طرح شفافیت آرای نمایندگان نیز در دستور کار هفته جاری صحن علنی مجلس قرار دارد.

  انتخاب دبیرکل جمعیت رهپویان
اعضای جدید شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در نخستین جلسه کاری، مالک شریعتی نیاسر را با اکثریت آرا، به‌عنوان دبیرکل جدید این تشکل سیاسی انتخاب کرد. مالک شریعتی، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون انرژی مجلس، پیش از این هم دبیرکل جمعیت رهپویان بوده است و شورای مرکزی این تشکل سیاسی مجدد با اجماع کامل به او رأی داد و دبیرکلی وی تمدید شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید