• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 21 فروردین 1401
کد مطلب : 157637
+
-

خبرهای کوتاه/پژمان جمشیدی در «بخارست»


پژمان جمشیدی به‌عنوان نخستین بازیگر به پروژه فیلم سینمایی «بخارست» پیوست.
به‌گزارش همشهری، «بخارست» به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، کارگردانی سیدمسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی جدیدترین محصول نبراس پیکچرز است و در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و به‌زودی پس از عقد قرارداد با سایر بازیگران مورد نظر وارد مرحله فیلمبرداری خواهد شد.
پژمان جمشیدی سابقه همکاری با مسعود اطیابی را در فیلم‌های تگزاس۱، تگزاس۲ و دینامیت دارد. او این روزها در تئاتر علی سرابی در تالار وحدت به نام «آن سوی آینه» هم قرار است، روی صحنه برود.‌

داور«عصر جدید» مدیرعامل موزه سینما

طی حکمی از سوی محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی و رئیس هیأت امنای موزه سینما، مجید اسماعیلی به سمت مدیرعاملی موزه سینما منصوب شد.
به گزارش همشهری، در بخشی از حکم مدیرعامل جدید موزه سینما آمده است؛ موزه سینما یکی از مراکز مهم و راهبردی طرح تحول سازمان سینمایی است که ازجمله ماموریت‌های آن در این دوره می‌توان به گردآوری، حفاظت و معرفی اسناد، مدارک و میراث سینمایی؛ میزبانی هفته‌های بین‌المللی، موضوعی و تخصصی فیلم با مشارکت سایر مراکز و مؤسسات سازمان؛ اهتمام به هویت فرهنگی بصری فضای موزه؛ برگزاری نشست‌های گفتمانی و تحلیلی با همکاری معاونت‌های مربوطه؛ تبدیل موزه سینما به پاتوق فرهنگی و سینمایی و برپایی بزرگداشت و نکوداشت پیشکسوتان و مفاخر سینمای ایران و توسعه دیجیتال و مدرن‌سازی‌ موزه سینما در جهت نمایش بهتر میراث و یادگاری‌های سینماگران اشاره کرد.  مجید اسماعیلی هم‌اکنون یکی از چهار داور برنامه تلویزیونی «عصر جدید» است.

بروس ویلیس در بازنشستگی 

همسر بروس ویلیس تصاویر جدیدی از او در حال گشت و‌گذار در طبیعت، منتشر کرده است.
 به گزارش سی‌ان‌ان، ‌ بروس ویلیس بازیگر کهنه‌کار سینمای آمریکا به‌دلیل ابتلا به بیماری اختلال کلامی (آفازیا) برای همیشه از دنیای سینما خداحافظی کرده است. شخص مبتلا به بیماری آفازیا اغلب نمی‌تواند با دیگران به‌راحتی ارتباط برقرار کند چرا که حرف زدن یا نوشتن برایش دشوار می‌شود. فرد مبتلا به این بیماری حتی ممکن است از درک حرف دیگران نیز باز بماند. بروس ویلیس از بازیگران سرشناس سینماست که در طول دوره فعالیت هنری در بیش از 100فیلم ازجمله فیلم‌های «داستان عامه پسند»، «12میمون»، «آخرین مرد ایستاده»، «عنصر پنجم»، «آرماگدون» و «حس ششم» بازی کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید