• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 17 فروردین 1401
کد مطلب : 157300
+
-

آماربازی

1/44
پرسپولیس این هفته توقف تلخی مقابل هوادار داشت و تقریبا کار قهرمانی را برای استقلال یکسره کرد. قرمزها در روزی که به لحاظ امید گل برتر از حریفشان بودند و تقریبا به اندازه یک گل بیشتر از هوادار موقعیت ایجاد کردند، در گلزنی ناکام ماندند تا دومین تساوی بدون گل آنها در این فصل رقم بخورد. پرسپولیس پیش از این فقط در داربی رفت مقابل استقلال به تساوی بدون گل رسیده بود و به جز آن مسابقه، هیچ‌یک از بازی‌های این تیم بدون گل تمام نشده بود. تیم یحیی در مصاف با هوادار به امید گل 1.44 رسید و در مقابل به حریفش امید گل 0.49 را داد. با این حساب بازی می‌توانست با برتری یک‌گله سرخ‌ها همراه باشد اما عبدی و تمیروف و بقیه امیدها را ناامید کردند.

9/05
بهترین بازیکن مسابقه پرسپولیس و هوادار دروازه‌بان تیم میزبان بود که مقابل حملات سرخپوشان به خوبی مقاومت کرد و دروازه‌اش را بسته نگه داشت. مسلم حق‌شناس در بیشتر بازی‌های این فصل ذخیره مهرداد بشاگردی بوده و تقریبا نصف رقیبش در دروازه هوادار قرار گرفته است. اما عنایتی در این مسابقه حق‌شناس را به بشاگردی ترجیح داد و این دروازه‌بان هم با 9مهار موفق به نمره9.05 رسید و یکی از بهترین نمایش‌های یک گلر در لیگ جاری را ثبت کرد. این دومین بار در فصل جاری است که یک دروازه‌بان به نمره بالاتر از 9 می‌رسد. نفر قبلی محمدرضا اخباری بود که در بازی تراکتور و پیکان نمره9.09 گرفت.

7/56
و اما بهترین بازیکن پرسپولیس در مصاف با هوادار مهدی ترابی بود که از متریکا نمره7.56 را دریافت کرد. ترابی یک شوت زد که در چارچوب نبود اما 6بار با پاس‌های کلیدی‌ هم‌تیمی‌هایش را در موقعیت قرار داد و همین آمار خوب پاس‌های کلیدی نمره او را در این بازی بالا برده است. بعد از ترابی به یک نام جالب برمی‌خوریم؛ احمد گوهری با نمایش خوبش مقابل هوادار و ثبت نخستین کلین‌شیت خود در لباس پرسپولیس به نمره7.22 رسید تا دومین بازیکن برتر تیمش باشد. علی نعمتی (7.04)، رامین رضاییان (7.02) و فرشاد فرجی (7.01) دیگر بازیکنان پرسپولیس بودند که نمره بالاتر از 7 گرفتند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید