• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 16 فروردین 1401
کد مطلب : 157246
+
-

با مردم/آسفالت ورودی جاده خرم‌آباد نیازمند مرمت است

آسفالت ورودی جاده خرم‌آباد از سمت خوزستان وضعیت اسفباری دارد و می‌شود گفت که کاملا از بین رفته است. از مسئولان راهداری تقاضا داریم تا هر چه زودتر نسبت به مرمت آن اقدام کنند.
خدابنده‌لو از خرم‌آباد

قاعده استفاده از بیمه در بیمارستان‌های خصوصی مشخص نیست
در بیمارستان‌های خصوصی جدای اینکه بیمه شما مورد قبول است یا نه باید پرس و جو کنید که پزشک معالج با بیمه شما کار می‌کند یا خیر! این دیگر چه مدلی است؟ تصور کنید شما به بیمارستان طرف قرارداد بیمه مراجعه می‌کنید و درمان‌تان شروع می‌شود اما پزشک معالج‌تان هزینه‌های درمان را خصوصی می‌گیرد زیرا با بیمه شما قرارداد ندارد. آیا نباید در این خصوص ابتدای مراجعه اطلاع‌رسانی کافی شود؟
آریازند از تهران 

خانه بهداشت شهرک خانه اصفهان دایر شود
ساختمان خانه بهداشت امام سجاد(ع) در شهرک خانه اصفهان واقع در خیابان گلستانه نبش چهارراه بنفشه مدت‌هاست به حال خود رها شده است. از مسئولان وزارت بهداشت تقاضا داریم این خانه بهداشت را بازسازی کرده و به چرخه خدمت بازگردانند.
محمود از اصفهان

کارگاه‌های کوچک تاب افزایش حقوق‌های اعلام شده را ندارند
مالک یک کارگاه کوچک با 8نفر کارگر هستم که به سختی توانستم امسال را بدون سود و سر به سر به پایان برسانم. با ارقام اعلام شده توان حفظ کارگرانم را نخواهم داشت و قطعا کارگاه‌های بسیاری همانند کارگاه ما هستند. قبل از بیکار شدن یا گرانی به واسطه افزایش حقوق‌ها مسئولان فکری عاجل بکنند.
سلمان‌زاده از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید