• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 16 فروردین 1401
کد مطلب : 157244
+
-

پیام/پله برقی پل عابر«دروازه دولت»از کار افتاده است

از بهمن‌ماه تاکنون پله برقی پل عابر پیاده دروازه دولت، کار نمی‌کند. پیگیری از شهرداری و سامانه‌های 137و 1880هم تاکنون بی‌نتیجه بوده است. این تنها پل عابر پیاده این منطقه با پله برقی است و غیرقابل استفاده بودن آن اهالی و به‌خصوص سالمندان را به دردسر انداخته است. از مسئولین تقاضای رسیدگی داریم.
ریماز از تهران

اعتماد به آگهی، مشکل‌ساز شده است
چند وقت پیش از طریق یک آگهی تقاضای وانت برای حمل بار به شهرستان کردم. طبق توافق می‌بایست مبلغ 1میلیون تومان درصورت رسیدن بار به مقصد توسط من پرداخت می‌شد. بعد از رسیدن بار به مقصد راننده تقاضای 200هزار تومان جهت کارگر و 300هزار تومان اضافه برای حمل بار کرد! من به ناچار و بعد از کشمکش بسیار این مبالغ را پرداختم که البته نه رسیدی دریافت کردم و نه
بار نامه‌ای! هرچه با شماره درج شده در آگهی تماس می‌گیرم یا جواب نمی‌دهند و یا پاسخ‌های نامربوط می‌دهند. مانده‌ام حق خود را از کجا بگیرم و اینکه چطور می‌شود به آگهی‌ها اعتماد کرد؟
مستعد از تهران

بلاتکلیفی جانبازی بعد از 35سال
خواهر من زمانی که 3ساله بود بر اثر بمباران هوایی و شکستن دیوار صوتی بر فراز اندیمشک دچار آسیب‌های فراوان ازجمله سوختگی شدید و منجر به ناکارآمدی حرکت دست و پا شد. سال‌هاست پرونده جانبازی وی تکمیل است ولی متأسفانه هنوز بلاتکلیف است.
سلیمی از اندیمشک

این خبر را به اشتراک بگذارید