• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 16 فروردین 1401
کد مطلب : 157226
+
-

چهره‌ها/سید محمدرضا مرتضوی/رئیس کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران


گندم سه نرخی زیان اقتصادی زیادی برای دولت ایجاد کرده و باید هر چه زودتر گندم یارانه‌ای چه برای نانوایان و یا صنایع برداشته شود؛ چراکه دولت هر تن گندم را 550دلار می‌خرد آرد را ۱۰۰دلار در اختیار صنف و صنعت قرار می‌دهد و کارخانه‌ها با فروش هر تن ماکارونی به قیمت ۴۰۰دلار، 3۰۰دلار سود رانتی به‌دست می‌آورند.

علی نیکزاد ثمرین / نایب‌رئیس مجلس 

درباره موضوع واردات خودرو صحن رأی مشروطی از نمایندگان گرفت که اگر شورای نگهبان نیز نظری داشت هیأت رئیسه بتواند آن را اعمال کند ازاین‌رو اینکه می‌گوید هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، بند مربوط به واردات خودرو را حذف کرده  درست نیست.

محسن انصاری مهیاری / مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس 

همه ناشران ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار موظف شدند در راستای تسهیل امور سهامداران سود تقسیمی مصوب مجمع عمومی را با همکاری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) به سهامداران پرداخت کنند و با متخلفان برخورد خواهد شد.

جهانگیر رحیمی / مدیرکل دفتر طراحی و تحلیل فرایندهای مالیاتی

 امسال تلاش می‌کنیم هم از بلاگرها، اینفلوئنسرها و هم از صفحات خرید و فروش کالا و خدمات در فضای مجازی براساس درآمدهایی که دارند، مالیات بگیریم. برای این کار، استوری و تیزرهای تبلیغاتی این افراد در اینستاگرام و همچنین خدمات تبلیغاتی کسب‌وکارهای مجازی رصد و ثبت و بعد از بررسی، منجر به تعیین پایه‌های مالیاتی می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید