• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
چهار شنبه 25 اسفند 1400
کد مطلب : 156769
+
-

چهره‌ها/اسدالله قلی زاده،رئیس صنف جایگاهداران


پیش‌بینی می‌شود میزان مصرف بنزین در ایام نوروز تا 1۵درصد افزایش یابد؛ البته باید منتظر میزان استقبال مردم از سفرهای نوروزی باشیم زیرا مردم با مشکلات مالی و درآمدی هم مواجه هستند. با تدابیر اندیشیده شده تامین و توزیع بنزین در ایام نوروز، درجایگاه‌های سوخت بدون محدودیت انجام می‌شود.

همایون حائری  ، معاون برق و انرژی وزیر نیرو

افزایش تعرفه‌ها برای عموم مشترکان برق اعمال نمی‌شود، زیرا ۸۰ درصد مشترکان در تابستان و ۷۵ درصد در ماه‌های غیرگرم سال زیر الگو قرار دارند، صورتحساب برق این گروه، کماکان یارانه‌ای است اما اجرای آیین‌نامه، قطعا بر تعرفه برق مشترکان پرمصرف اثرگذار است و اگر این گروه از مشترکان بتوانند مصرف خود را مدیریت کنند، هم خودشان و هم کشور نفع خواهند برد.

جلال‌الدین محمد شکریه  ،  نایب ‌رئیس اول اتاق اصناف ایران

سازمان حمایت برای اجرای دقیق طرح درج قیمت تولید‌کننده روی کالاها، باید با جدیت کارخانجات را کنترل‌کند؛ زیرا با درج قیمت تولیدکننده روی کالا، شاهد افزایش قیمت درب کارخانه برخی از محصولات بوده‌ایم. در این طرح در واقع شفافیت ایجاد شده و دیگر افزایش قیمتی برای این گروه‌های کالایی که وارد طرح شده‌اند، وجود نخواهد داشت.‌

رستم قاسمی ، وزیر راه و شهرسازی

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۶۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید احداث خواهد شد که به‌زودی عملیات اجرایی  ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید با حضور رئیس‌جمهوری شروع می‌شود. دستگاه‌هایی که تفاهمنامه همکاری احداث مسکن را با آنها به امضا رساندیم ازجمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، عملیات اجرایی ۱۰۰ هزار واحد در بخش‌های مختلف را آغاز کرده‌اند و در تلاش هستیم تا به سقف ۵۰۰ هزار واحد که موضوع تفاهم با وزارت دفاع است دست یابیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید