• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 20 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15524
+
-

ریزنویس

  شهرام پاشایی، مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران:
بیش از 900نفر از نیازمندان شمال تهران از طریق مدیران و شورایاران محلی، مراکز بهزیستی، افراد خیر و... توسط خانه‌های جهاد و ایثار محلات 27گانه شهرداری منطقه یک شناسایی و در بانک اطلاعاتی به ثبت رسیده‌اند. در این بانک اطلاعاتی سعی شده است که خدمات مورد نیاز این افراد ازجمله پرداخت کمک هزینه تحصیلی، سبد کالا، مخارج درمانی، معاینات رایگان پزشکی، کارآفرینی و اشتغال زایی، آموزش و... به آنها ارائه شود. (شهرنوشت)

  علی نوذرپور، شهردار منطقه۲۲ از احداث بزرگ‌ترین فضای عمومی پیاده‌روی شهروندی در تهران که از دریاچه شهدای خلیج‌فارس تا چهارراه ایران خودرو به طول 9کیلومتر است خبر داد. (ایسنا)

  علی‌اکبر کریمی‌پور، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه15 تهران:
طرح «غرفه سبز» با ابتکار اداره مدیریت پسماند منطقه15 در 32نقطه به‌اجرا درمی‌آید. در این طرح اهالی می‌توانند با حضور در غرفه علاوه بر آموزش چهره به چهره، از بسته آموزشی، کارتن پلاست، کیسه و تراکتهای آموزشی بهره‌مند شوند. (شهرنوشت)

  وحیدرضا محمدی، شهردار منطقه15 تهران:
پروژه مجموعه استخر سرپوشیده با پیشرفت 96درصدی در زمینی به مساحت 3000مترمربع و زیربنای 1543مترمربع در دو طبقه با سازه فلزی در محله افسریه در حال اجراست. (ایسنا)

  عباس مافی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه7 از اجرای طرح بیمه آتش‌سوزی واحدهای شهروندانی که همکاری صد درصدی در تفکیک پسماند دارند تا سقف 100میلیون تومان خبر داد. (شهرنوشت)

  محمد رستگاری، معاون نظارت و پایش اداره حفاظت محیط‌زیست استان تهران از تشکیل کارگروه مقابله با گردوغبار در استان تهران و تدوین برنامه‌ای در این زمینه خبر داد. (ایسنا)


 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :