• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 20 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15520
+
-

روز خرید از نمایشگاه گل و گیاه

گل و گیاه
روز خرید از نمایشگاه گل و گیاه

بالاخره روزی که شیفته‌های گل و گیاه در انتظارش بودند از راه رسید. فردا – 21اردیبهشت – شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در بوستان گفت‌وگو به پایان می‌رسد.

این روزی است که غرفه‌داران نمایشگاه، محصولات خود را به فروش می‌گذارند. فردا فرصت خوبی برای لذت بردن از قدم زدن در بوستان گفت‌وگو و خرید محصولات گیاهی از نمایشگاه است. البته در روزهای گذشته هم این نمایشگاه یکی از پرازدحام‌ترین نقاط پایتخت ایران بود. با یک گشتزنی گذرا و اجمالی در چند طبقه ساختمان بزرگ بوستان گفت‌وگو می‌توان به خوبی دریافت که چه تنوع فوق‌العاده‌ای از گونه‌های گیاهی عرضه شده‌اند.

یکی از غرفه‌داران مهم‌ترین ویژگی نمایشگاه را نیز همین می‌داند و به شهرنوشت می‌گوید: اگر کسی بخواهد برای طاقچه آپارتمانش چند گلدان کوچک داشته باشد، می‌تواند بهترین گل‌ها را در بوستان گفت‌وگو پیدا کند. کسی که می‌خواهد یک گلخانه مینیاتوری در ایوان خانه خود برپا کند، می‌تواند تمام تجهیزات و وسایل ضروری برای این کار را از این نمایشگاه تهیه کند. هر کسی هم که بخواهد برای باغچه یا خانه باغ خود یک فضای سبز فوق‌العاده داشته باشد، بدون شک می‌تواند با یک گشتزنی کوتاه در بوستان گفت‌وگو هر آنچه را که لازم دارد سفارش بدهد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید