• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 19 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15402
+
-

سامانه جدید شکایت از کیفیت اینترنت و موبایل

چشم انداز
سامانه جدید شکایت از کیفیت اینترنت و موبایل

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از راه‌اندازی سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی(ICT ) براساس مکان جغرافیایی خبر داده است.

بر این اساس مشترکان می‌توانند به سایت crasac.ir بروند و شکایت خود را درباره خدمات مختلف ازجمله کیفیت اینترنت یا اپراتورهای تلفن همراه ثبت کنند. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجید حقی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایت‌های مشترکان با هدف بهره‌مندی از نظرات مشترکان برای ارتقای بهبود کیفیت ارائه خدمات، نظارت مؤثرتر بر عملکرد ارائه‌‌دهندگان خدمات، سرعت دادن به رفع اشکالات شبکه‌های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی راه‌اندازی شده است.

وی درباره ویژگی‌های سامانه جدید ثبت و پاسخگویی به شکایات حوزه ICT تأکید کرد: در سامانه جدید امکان ثبت شکایت‌ها براساس موقعیت جغرافیایی مکان، نوع سرویس‌های متداول و به تفکیک ارائه‌دهندگان خدمات وجود دارد.

 به گفته او، همچنین در این سامانه قابلیت افزودن مستندات شامل تصویر و صوت و امکان پیگیری شکایات با دریافت کد رهگیری و امکان اعلام شکایت با روش‌های مختلف شامل تماس تلفنی، پست الکترونیکی و پیامک پیش‌بینی‌شده است. همچنین به‌منظور سرعت‌دادن به رفع شکایت‌ها از سوی اپراتورها در این سامانه امکان مشاهده شکایت‌های سایر مشترکان از ارائه‌دهندگان خدمات به‌صورت مکان‌نمای جغرافیایی و همچنین مشاهده نقطه‌نظرهای فنی ناظران سازمان در مورد شکایت مشترکان وجود دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید