• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 21 بهمن 1400
کد مطلب : 153557
+
-

خبرهای کوتاه/ ضرورت چاره‌اندیشی فوری برای فشار اقتصادی

دبیر شورای نگهبان در جلسه دیروز این شورا گفت: فشار اقتصادی که بر بخش ضعیف جامعه وارد می‌شود، از معضلاتی است که باید برای آن چاره‌اندیشی فوری صورت گیرد. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای‌نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی با بیان اینکه مردم با روحیه انقلابی در صحنه هستند و پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند، افزود: دشمنان برای تحریف تاریخ، برنامه‌‌ریزی جدی دارند و تلاش می‌کنند با وارونه‌نمایی تاریخ، در ذهن جوانان جای دوست و دشمن را عوض کنند.

    پیام تبریک رئیس‌جمهور لبنان به رئیسی
رئیس‌جمهور لبنان با ارسال پیامی، فرا رسیدن چهل‌و‌سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به همتای ایرانی خود تبریک گفت. به‌گزارش ایسنا، میشل عون در این پیام بر تمایل لبنان به گسترش روابط میان 2کشور و تقویت همکاری‌ها در راستای تحقق منافع‌مشترک و تقویت روابط موجود در چارچوب‌های احترام متقابل، اعتمادسازی و ارزش‌هایی که 2کشور به آنها معتقدند، تأکید کرده‌است.

    طرف‌های حاضر در وین برای توافق آماده هستند
مسئول سیاست‌خارجی اتحادیه اروپا در سفر به واشنگتن‌ درباره پیشرفت مذاکرت وین، گفت: نمی‌دانم یک‌هفته، 2هفته یا 3هفته طول می‌کشد، اما مطمئنا در آخرین مراحل مذاکره هستیم. به‌گزارش ایسنا، جوزپ بورل با بیان اینکه رسیدن به یک توافق در زمینه لغو تحریم‌ها و بازگرداندن اقدامات هسته‌ای ایران به حالت قبل مهم‌ترین مسئله است، افزود: امیدوارم گشایشی صورت ‌گیرد، چون دوطرف از خود آمادگی نشان داده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید