• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 21 بهمن 1400
کد مطلب : 153504
+
-

نکته بازی/ این کار را با درویش نکنید

در شرایطی که رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس به‌شدت تحت فشار است و هواداران او را به‌خاطر کم‌کاری‌اش مخصوصا در بحث نقل‌وانتقالات به باد انتقاد گرفته‌اند، حالا در مورد توافق پرسپولیس و پدیده هم شائبه‌هایی به‌وجود آمده است. داستان اختلاف 2 تیم به پرونده تاریخی رضایتنامه یحیی گل‌محمدی برمی‌گردد. 2 سال و خرده‌ای از آن داستان گذشته و هنوز پول رضایتنامه یحیی را نداده‌اند. حالا که پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس به‌خاطر همین بدهی بسته شده، سرخپوشان به‌دنبال توافق رفته‌اند. درویش در آغاز کارش توانست با مدیران پدیده کنار بیاید، اما حالا گفته می‌شود شاید همین توافق هم به هم بخورد. البته پرسپولیسی‌ها می‌گویند از این خبرها نیست و تفاهم پابرجاست. امیدواریم این یک اتفاق دیگر برای درویش رخ ندهد و بنده‌خدا همین یک گره را بتواند باز کند.

شاید کمی هم «فنی» باشد
استقلال در جام حذفی روز سختی برابر پیکان داشت و به سختی موفق شد جواز حضور در یک‌چهارم نهایی را به‌دست بیاورد. در این میان وریا غفوری که از ابتدای بازی در پست هافبک راست به میدان رفته بود، موفق نشد نمایش قابل توجهی ارائه بدهد. او اواسط نیمه دوم تعویض شد و جوری بیرون رفت که به آسانی می‌شد ناراحتی‌اش را تشخیص داد. مدت‌هاست که حرف و حدیث‌هایی در مورد روابط نه‌چندان خوب غفوری و مجیدی منتشر می‌شود. فارغ از صحت و سقم این موضوع، به‌نظر می‌رسد غفوری از نقطه‌نظر فنی هم نتوانسته میخ خودش را در استقلال فرهاد بکوبد. غفوری که نیمه اول یک لایی بد خورد، هنوز عقیده دارد عدم‌حضورش در تیم ملی «فنی» نیست.
وریا جان کمی بیشتر فکر کن، شاید نظرت عوض شد!

ارسلان و لقب دردسرساز
یک بار دیگر ارسلان مطهری به‌عنوان بازیکن تعویضی برای استقلال به میدان آمد و موفق شد گره از کار این تیم باز کند. مطهری که در مسابقه قبلی با هوادار گل برتری تیمش را به ثمر رسانده بود، این بار هم در بازی حذفی با پیکان همین کار را کرد. به این ترتیب برچسب «ذخیره طلایی» بیشتر از قبل روی ارسلان باقی ماند. این از آن القابی است که برای بازیکنان احساسات دوگانه به همراه دارد؛ از یک طرف باید خوشحال باشی که چهره مؤثری هستی و مورد توجه رسانه‌ها و هواداران قرار می‌گیری، اما از طرف دیگر باید ناراحت باشی که جایگاهت روی نیمکت محکم‌تر می‌شود و کادرفنی بیشتر از قبل به این نتیجه می‌رسد که از تو باید به‌عنوان بازیکن جانشین استفاده کند. خلاصه لقب دردسرسازی است!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید