• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 18 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15305
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها

   جولان سگ‌های ولگرد در کرج

خیابان‌های فردیس کرج به محل جولان سگ‌های ولگرد مبدل شده است. این مشکل بیش از همه در خیابان پاکسان که چند قطعه زمین نساخته دارد، دیده می‌شود. چند بار تا کنون به شهرداری و نیروی انتظامی در این باره مراجعه کرده‌ایم، اما رسیدگی‌ نکرده‌اند.   
ترابی از البرز

   ساماندهی یک پارک در رشت

 در خیابان شهید حق‌پرست رشت، در کمربندی شهید بهشتی، پارکی به نام گل‌ها ساخته شده است. از زمان احداث این پارک، آسایش ساکنان اطراف سلب شده است. علاوه بر سر و صدای بسیار، این پارک به ویژه در ساعات خلوت به محل تجمع معتادان تبدیل شده است. لطفا مسئولان به این وضع رسیدگی کنند.
یک شهروند از گیلان

   حقوق معوقه کارکنان یک درمانگاه

2 ماه است حقوق کارکنان درمانگاه اعتماد بروجرد در استان لرستان پرداخت نشده است. لطفا مسئولان پیگیری کنند بلکه حقوق اسفند و فروردین کارکنان پرداخت شود.
یک شهروند از لرستان

   انتقاد و درخواست از همشهری

چند سال است خواننده روزنامه همشهری هستم. به‌تازگی مسابقه‌های قهرمانی استان در رده نونهالان رشته والیبال در استان اردبیل برگزار شد، اما متاسفانه همشهری اردبیل هیچ خبری از این مسابقات منتشر  نکرد. نونهالان آینده ورزش ما هستند، لطفا در روزنامه به موفقیت‌های آن‌ها هم اشاره کنید.
نعمت گنجی از اردبیل

   حل یک مشکل

چندی پیش از ستون صدای همشهری درباره وضع پسرم که در پادگان هوانیروز آبیک مشغول خدمت است گلایه‌ای را مطرح کردم. خوشبختانه مشکل حل شد و پسرم دفترچه بیمه خدمات درمانی خود را دریافت کرد. از روزنامه همشهری برای انعکاس این مشکلات و از مسئولان پادگان برای رسیدگی به وضع سربازان تشکر می‌کنم.
یک شهروند از قزوین

   ساماندهی سراب نیلوفر

سراب نیلوفر یکی از مشهورترین تفریحگاه‌های کرمانشاه است که معمولا در فصل بهار و تابستان میزبان گردشگران بسیاری است. با وجود این، سراب وضع مساعدی ندارد و به آن رسیدگی نمی‌کنند. از سوی دیگر، امکانات مورد نیاز برای گردشگری هم در این سراب در نظر گرفته نشده است.
رحمتیان از کرمانشاه

این خبر را به اشتراک بگذارید