• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 13 بهمن 1400
کد مطلب : 152729
+
-

جشنواره فجر در حد جام جهانی


پژمان جمشیدی در نشست خبری فیلم علفزار؛ من قبل از اینکه فیلم بازی کنم هم جشنواره را دوست داشتم و الآن هم فارغ از اینکه خودم فیلم داشته باشم یا خیر، جشنواره در حد جام جهانی برایم جذابیت دارد. من خیلی وقتی روی فیلمنامه نگذاشتم چون زمان زیادی نداشتیم اما چند بار به دادگاه رفتیم این برای سارا بهرامی یک تفریح شده بود اما برای من تحملش سخت بود یک بار هم خواستم به یکی از متهمان کمک کنم اما بیرونم کردند!

کاسه داغ تر از آش نشوید
 
بهرام رادان (تهیه‌کننده فیلم علفزار):من از سال ۹۱ مجوز تهیه‌کنندگی گرفتم و رشته تحصیلی‌ام مدیریت بوده و براین اساس چند فیلم  در سال‌های قبل ساختم، اما برای ادامه کار باید ببینیم با توجه به شرایط بازگشت سرمایه در بخش خصوصی چطور می توان فیلم ساخت و کار را پیش برد. کاسه داغ‌تر از آش نشوید، با قوه قضاییه تعامل خوبی داشتیم سازمان سینمایی خالصانه و برادرانه با ما بود جامعه به ساخت فیلم‌های اینچنینی نیاز دارد. این شجاعت و سعه‌صدر همه مسئولانی که باعث شد فیلم را روی پرده ببینید، قابل تحسین است، اعتقاد دارم ساخته شدن فیلم‌های اینچنینی در پیشگیری از وقوع جرم مهم و تاثیر گذار است.

لطفاً قصه نسازید

سارا بهرامی ( بازیگر علفزار): من برای نقش‌هایم معمولا برنامه ریزی خاصی از قبل ندارم. البته رویاها و خیال‌هایی دارم ولی برای این فیلم امکانی نبود که بتوانم با زنانی از جنس سارا در فیلم علفزار صحبت کنم.  نقش سارا در این فیلم برای من ارزشمند است ولی این علاقه و ارزشمندی ارتباطی به تجاوز ندارد. لطفاً در این باره قصه نسازید. من در نقش‌های معتاد و خلافکار و قاتل و کمدی بازی کردم ولی اگر این فیلم تکراری بوده متأسفم.

تشکر از مسئولان

کاظم دانشی ( کارگردان علفزار): حضور این فیلم در جشنواره شجاعتی از سوی جشنواره و شورای پروانه نمایش می‌خواست که از آنها تشکر می‌کنم نهادهایی که بیرون از سازمان سینمایی فشار می‌آورند، زیاد هستند اما این موضوعات به تعامل نیاز دارد برای فیلم ما وقت گذاشته و باعث شد امروز فیلم را ببینیم. امیدوارم فتح بابی باشد تا فیلم‌های اینچنینی را ببینیم. ما از یک پرونده نعل به نعل فیلم نساختیم، تحقیقات زیادی کرده بودم. ترکیبی از چند پرونده است، ما سعی کردیم اشتراکات را پیدا کنیم و فیلم بسازیم.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید