• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 12 بهمن 1400
کد مطلب : 152636
+
-

با مردم/دامداری کشور باید صنعتی شود

دامداری کشور باید صنعتی شود
نابودی میلیون‌ها مترمربع مرتع اثبات می‌کند دامداری کشور باید از سنتی به صنعتی تبدیل شود. قطعا این امر بهترین راهکار برای جلوگیری از نابودی مراتع است.
سلیمانی از فومن 

چرا بازنشستگان دو برج عیدی نمی‌گیرند
ما بازنشستگانی که حداقل حقوق را دریافت می‌کنیم چرا نباید همانند بقیه کارگران حداقلی‌بگیر دو برج عیدی بگیریم. حقوق ما فقط کفاف 10روزمخارج زندگی را می‌دهد.
جوان از تهران

جاده شهر فارج چه زمانی تکمیل می‌شود
چند سال است جاده شهر فارج در استان خراسان شمالی نیمه‌کاره به حال خود رها شده و فارج و 5روستای اطراف آن که 450خانوار جمعیت دارد برای تردد دچار سختی‌ هستند. از مسئولان تقاضای رسیدگی فوری و تخصیص بودجه به این جاده داریم.
سلطا‌ن‌خواه از فارج

تاکسی‌ها در این شرایط کرونایی چهار مسافر سوار می‌کنند
متأسفانه به‌رغم اعلام ممنوعیت، برخی تاکسی‌ها در صندلی عقب 3 مسافر و در مجموع 4مسافر سوار می‌کنند و اگر اعتراض کنیم می‌گویند کرایه 2نفر را حساب کنید.
احسان از تهران

آسفالت بزرگراه بسیج نیاز به تعمیر دارد 
آسفالت بزرگراه بسیج حد فاصل بیمارستان بعثت تا پل تختی (به سمت شمال) بسیار ناهموار است و ضمن آسیب به‌خودروها موجب کندی حرکت و در برخی مواقع تصادف می‌شود.
 کاظمی از تهران

چه‌کسی پاسخگوی سهمیه تیم ملی تکواندوی بانوان است؟
همه اعضای تیم ملی تکواندوی بانوان به‌خاطر ورود یک ملاقات‌کننده بیمار به کمپ تیم ملی کرونا گرفتند؟ حالا اگر به همین دلیل سهمیه ایران در مسابقات انتخابی آسیایی یا جهانی حذف شود چه‌کسی مسئول است؟ چرا نباید قرنطینه دقیق و اصولی اجرا شود؟
مجتبی گروسی از تهران 

از ساخت واحدهای کوچک و بی‌پارکینگ جلوگیری شود
یکی از دلایل ترافیک، وجود واحدهای کوچک بدون پارکینگ است که مجبور به پارک خودروهای خود در معابر هستند. از مسئولان توقع برنامه‌ریزی و تدبیر در این خصوص وجود دارد.
روحانی از مشهد

جلوی آلایندگی کارخانه کابی آلیاژ ماکو را بگیرند
آلایندگی کارخانه کابی آلیاژ ماکو به‌گفته کارشناسان بسیار زیاد است و موادی همچون سلیس و منگنز جزو آلاینده‌های این کارخانه است که سلامت مردم و کشاورزی را تهدید می‌کند. هرچه سریع‌تر جلوی ادامه این آلایندگی را بگیرند.
عبدی از ماکو

پلیس با پارک غیرمجاز در خیابان شهیدشهریاری برخورد کند 
از پلیس محله یا شهرداری منطقه‌۱۵خواهشمندیم به خیابان شهید شهریاری یا همان لهراسب در کیانشهر رسیدگی کند. بیشتر ساکنان، خودروهای خود را در پیاده‌‍‌‌‌رو تعمیر یا پارک می‌کنند که باعث سدمعبر و ایجاد مزاحمت است.
بابازاده از بهارستان 

خبرهای مسکن، دل مستأجران را می‌لرزاند
این آمار و ارقامی که رسانه‌ها مدام از مسکن منتشر می‌کنند از کجا می‌آید. اگر درست است چرا کسی جلوی آن را نمی‌گیرد؟ تاکی دل مستأجران با هر خبری که می‌آید بلرزد و نگران شوند؟ از هم‌اکنون دلهره مرداد را داریم که موعد تخلیه خانه ماست.
زینال‌زاده از تهران 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید