• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 12 بهمن 1400
کد مطلب : 152595
+
-

درخواست 8میلیاردی تراکتور از پرسپولیس


پرسپولیس همچنان در خط حمله خواهان جذب بازیکن است و یکی از نفرات مورد نظر این تیم پیمان بابایی مهاجم تراکتور است. جالب اینجاست که تراکتور جواب نامه رسمی پرسپولیس را داده و بابت صدور رضایتنامه این مهاجم خواهان دریافت 8میلیارد تومان است. گل‌گهر هم با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور به‌صورت رسمی خواهان جذب بابایی شده است. گل‌گهر همان باشگاهی است که قبل از شروع فصل بابت جذب مهدی تیکدری 11میلیارد تومان به تراکتور داد.


زاهدی، دیگر گزینه یحیی
شهاب زاهدی مهاجمی که برای نخستین‌بار به تیم ملی دعوت شده هم یکی دیگر از گزینه‌های یحیی است. البته پرسپولیس برای گرفتن رضایتنامه این بازیکن باید مبلغ قابل‌توجهی به باشگاه اوکراینی بدهد و این یک چالش سخت برای سرخپوشان است. اگر پرسپولیس مهاجمان مورد نظرش را جذب نکند، در نهایت سراغ شروین بزرگ مهاجم صنعت‌نفت می‌رود. جالب اینجاست که پرسپولیس فعلا شرایط جذب بازیکن خارجی را ندارد.


داستان پرماجرای مظاهری
رشید مظاهری هم یکی از سوژه‌های مهم نقل و انتقالات زمستانی است. او با باشگاه فولاد برای حضور قرضی در این تیم به توافق رسیده ولی ظاهرا باشگاه استقلال بابت واگذاری این بازیکن به فولاد، مبلغی خواسته که هنوز مورد موافقت فولادی‌ها قرار نگرفته است. آرش رضاوند هم با فولاد توافق کرده ولی آخرین خبر حاکی از آن است که با توجه به شرایط مالی نامناسب استقلال برای جذب هافبک خارجی، فرهاد مجیدی فعلا با جدایی رضاوند مخالفت کرده است. همین موضوع بحث حضور صالح حردانی در استقلال را هم در حالت ابهام نگه‌داشته است.


رابط به پدیده رفت
فردین رابط وینگر استقلال هم از این تیم جدا شد تا پدیده مشهد را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند. این انتخاب در نوع خودش عجیب بود و حالا رابط باید در تیم انتهای جدول خودش را نشان دهد. تا به امروز بابک مرادی، محمدرضا آزادی و رابط به‌صورت رسمی از استقلال جدا شده‌اند.


بازگشت دژاگه به ایران؟
اشکان دژاگه بازیکن سابق تراکتور هم در تیررس باشگاه نساجی قرار گرفته است. ساکت الهامی سرمربی این تیم با دژاگه صحبت کرده و منتظر پاسخ هافبک سابق تیم ملی است.


نامه سپاهان
 برای جذب اسلامی

باشگاه سپاهان در اقدامی عجیب و با در اختیار داشتن مهاجمانی مثل مغانلو و شهباززاده خواهان جذب کریم اسلامی مهاجم نساجی شده و نامه رسمی خودش را به این باشگاه ارسال کرده است.


بازگشت کیانی به تراکتور
تراکتور خواهان بازگرداندن مهدی کیانی و میثم تیموری است. وضعیت کیانی بعد از نتیجه تست پزشکی مشخص می‌شود و اگر کمر او مشکلی نداشته باشد با تراکتور قرارداد امضا خواهد کرد. تراکتور از طرفی با مس رفسنجان هم در حال مذاکره است تا تیموری را جذب کند.


فولاد و تراکتور
دنبال جهانی

شنیده‌ها حاکی از آن است که 2باشگاه تراکتور و فولاد فعلا جدی‌ترین مشتریان میلاد جهانی وینگر ذوب‌آهن هستند و حتی می‌گویند تراکتور حاضر شده کاپیتان خود سامان نریمان‌جهان را برای معاوضه در اختیار این تیم قرار دهد. فولاد البته روی جذب بهنام برزای مدافع راست گل‌گهر هم نظر دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید