• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 12 بهمن 1400
کد مطلب : 152580
+
-

نکته بازی/ تا قسمت چه باشد...

در این 2فصل که ایرانی‌ها به هوای مهدی طارمی خیلی بیشتر مسابقات پورتو را دنبال کرده‌اند، چشم اغلب آنها لوییس دیاز را گرفته است؛ وینگر 25ساله کلمبیایی که کیفیت بسیار بالایی دارد و در کنار طارمی، خط آتش پورتو را حسابی زهردار می‌کرد. دیاز اما در پنجره نقل‌وانتقالاتی زمستان مورد توجه یورگن کلوپ قرار گرفت و درنیم‌فصل دوم برای لیورپول بازی خواهد کرد. این همان اتفاقی است که دوست داریم برای مهدی طارمی هم رخ بدهد. ستاره ایرانی واقعا چیزی کم از دیاز ندارد و ترانسفر اخیر هم نشان داد باشگاهی مثل پورتو به خوبی توسط غول‌های اروپایی رصد می‌شود. اگر دیاز توانست به لیورپول برسد، برای طارمی هم رسیدن به یک باشگاه تاپ اروپایی دور از دسترس نیست. خودش که رئال مادرید را دوست دارد؛ تا قسمت چه باشد!

دریای مشکل، ولی جذاب
این روزها که مشکلات داخلی پرسپولیس دوباره بالا گرفته، خیلی‌ها در مورد شرایط کار در این باشگاه اظهارنظر می‌کنند. یکی از این نفرات هم محمد رویانیان است. مدیرعامل پیشین سرخ‌ها گفته: «مدیری که به پرسپولیس می‌آید، وارد دریایی از مشکلات می‌شود.» بله خب؛ به تجربه ثابت شده همینطور است، اما در عین حال این دریای مشکلات آنقدر جذاب است که همه با علم به مشکلاتش، برای رسیدن به کرسی مدیریت در 2باشگاه سرخ و آبی سر و دست می‌شکنند. شهرتی که این پست‌ها برای آدم به ارمغان می‌آورد، آنقدر وسوسه‌انگیز است که به‌راحتی نمی‌توان از آن چشم‌پوشید. نمونه‌اش همین آقای رویانیان؛ استاد نزدیک به 10سال است از پرسپولیس رفته، اما هنوز خبرنگارها به موبایلش زنگ می‌زنند و هر روز «تیتر» می‌شود. این کم چیزی است؟

بازیکن بزرگ، نه شروین بزرگ
اینجور مواقع باید گفت: «شوخی، شوخی جدی شد.» این داستان نامه باشگاه پرسپولیس به نفت آبادان برای جذب شروین بزرگ است. مهاجم 29ساله متولد رشت، این فصل زمانی اسمش سر زبان‌ها افتاد که از میانه‌های زمین دروازه هوادار را باز کرد. با این حال نه آمار او در این فصل و نه عملکردش در سال‌های گذشته طوری نبوده که انتظار داشته باشیم پرسپولیس سراغ این بازیکن برود. بعد از رسمی شدن درخواست سرخ‌ها برای جذب این بازیکن، برخی در فضای مجازی به شوخی نوشتند: «ما گفتیم تیم بازیکن بزرگ می‌خواهد، باشگاه فکر کرد منظورمان شروین بزرگ است!» البته ما به این بازیکن احترام می‌گذاریم، اما حداقل روی کاغذ مشخص نیست او چقدر با آرمان رمضانی یا حامد پاکدل فرق دارد؛ مهاجمانی که قبلا توسط یحیی پرسپولیسی شدند و البته موفق هم نبودند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید