• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 10 بهمن 1400
کد مطلب : 152358
+
-

اخبار کوتاه/ سفرهای استانی دولت موقتا متوقف شد

رئیس‌جمهور درجلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: به‌منظور رعایت دستورالعمل‌ها و صیانت از جان شهروندان، تا بهبود شرایط، سفرهای استانی دولت موقتا انجام نخواهد شد. به‌گزارش ایرنا، سیدابراهیم رئیسی همچنین بر ضرورت رعایت دقیق‌تر دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط کنونی تأکید کرد.

   واکنش نماینده شیراز به خبر انتصاب برادرش
نماینده شیراز و زرقان در مجلس، طی یادداشتی به حواشی اخیر درباره انتصاب برادرش واکنش نشان داد و نوشت: موضوع را بررسی کردم تا خلاف قانونی اتفاق نیفتاده باشد و در همینجا از سایر همکاران به‌ویژه رئیس مجمع نمایندگان استان فارس می‌خواهم تا ایشان نیز موضوع را با دقت بررسی کرده و اگر خلاف قانونی اتفاق افتاده‌است، مسامحه نکنند. به‌گزارش خانه‌ ملت، روح‌‌الله نجابت تصریح‌ کرده‌ در حواشی اخیر به‌هیچ‌وجه حتی سرسوزنی در انتصاب بستگانش دخالت نداشته‌ است.

    بی ارتباطی تبادل زندانیان با برجام
عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: موضوع تبادل زندانیان به مذاکرات برجامی ارتباطی ندارد و نقد ما به تیم مذاکره‌کننده آمریکایی این است که آنها سعی می‌کنند این دو موضوع را به یکدیگر مرتبط کنند. به گزارش تسنیم، ابوالفضل عموئی درباره درخواست آمریکایی‌ها در مذاکرات برجامی برای تبادل زندانیان بین 2 کشور، گفت: از جهت رسالت انسانی این دغدغه در جمهوری اسلامی بوده و تکرار شده که بعد از تعیین مجرمیت افراد دستگیر شده و رسیدگی به اتهامات آنها در دادگاه‌های صالحه، آماده هستیم با شرایط انسانی آنها را با افراد ثالث مبادله کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید