• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 4 بهمن 1400
کد مطلب : 151749
+
-

با مردم/ درج قیمت تولید روی کالا، عامل سردرگمی است

مسئولان باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق جلوی گرانی را بگیرند نه اینکه توپ را به زمین تولیدکنندگان بعضا سودجو بیندازند که آنها، هم قیمت تولید و هم مصرف‌کننده را درج کنند. این کار فقط باعث سردرگمی مصرف‌کننده و فراهم‌شدن زمینه سودجویی بیشتر خواهد شد.
حبیب از مشهد

عمل به دستورات الهی راه کاهش آسیب‌های اجتماعی ا ست
به تازگی در اخبار آمار و هشدارهای تکان‌دهنده‌ای از تشدید آسیب‌های اجتماعی منتشر می‌شود که بسیار نگران‌کننده است. برای مهار این آسیب‌ها هیچ روشی بالاتر و بهتر و آرامش‌بخش‌تر از عمل به دستورات الهی نیست. بی‌شک در سایه اجرای این دستورات صداقت حاکم شده و پلیدی رخت می‌بندد و جامعه از آسیب‌ها بیشتر مصون می‌ماند.
عسگری از تهران

نانوایی‌های تقاطع اول «کوی» نصر موجب ترافیک شده‌اند
در محله کوی نصر تهران بعد از تقاطع اول در کوچه 26موسوم به کوچه قمیان، دو نانوایی وجود دارد که تا دیر وقت مشغول پخت نان هستند. تقریبا تمامی اهالی این منطقه از این دو نانوایی خرید می‌کنند و همین موضوع موجب ازدحام و ترافیک شدید در این محدوده می‌شود. حتی یک‌بار بیماری که راهی بیمارستان بود به‌علت ترافیک این منطقه نتوانست به‌موقع به محل درمان برسد و بسیار بدحال شد. رانندگان ماشین‌هایی هم که برای خرید نان می‌آیند خودروهای خود را جلوی پارکینگ منازل این کوچه پارک می‌کنند که همین موضوع موجب درگیری و نزاع می‌شود. از شهرداری منطقه تقاضا داریم به این وضعیت رسیدگی کند.
جلالی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید