• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 4 بهمن 1400
کد مطلب : 151748
+
-

پیامک/ فیلترینگ غلط اما محدودسازی و مقررات ضروری است

باروی کارآمدن دولت انقلابی و مردمی انتظار می‌رود تمامیت مجازی کشور با جدیت حراست شود و در این مسیر بی‌شک محدود‌سازی‌ و مقررات ضروری است. با گسترش اینترنت و فعالیت در فضای مجازی و وقت‌گذرانی و حتی کسب درآمد از طریق نرم‌افزارهایی که ریشه‌های خارجی دارند، باید ابزارهایی برای کنترل کودکان، جوانان و برخی افراد متخلف باشد که همه اینها نیازمند محدودیت و قراردادهای بازدارنده و جدی است. در این مسیر فیلترینگ، کاری موقت است و نمی‌تواند بازدارنده باشد و جز تحمیل هزینه و اصرار عده‌ای متخلف بر ادامه کارشان عایدی دیگری ندارد. با این حساب قوانین بازدارنده و قانونی بهترین راهکار است.
مصیب از زنجان

نانوایان کم فروش و متخلف را به کجا معرفی کنیم
نانوایی سنگکی واقع در کوچه نجف‌آبادی واقع در محله گلستان در میدان هلال احمر نارمک کم‌فروشی و بداخلاقی می‌کند. بارها شکایت این نانوایی را به اتحادیه و سامانه 124کرده‌ایم که اصلا نمی‌دانیم کسی صدای ما را شنیده است یا نه چرا که همه شکایت‌ها به‌صورت ثبت در سامانه است. از اتحادیه نانوایان سنگکی تهران و نیز 124تقاضا داریم بر کار همه نانوایان با دقت نظارت کرده و به شکایت‌ها رسیدگی کنند.
فاطمی از نارمک تهران

مجتمع سهیل در نعمت‌آباد نیازمند محوطه‌سازی‌ است
مجتمع بزرگ چند صد واحد سهیل واقع در نزدیکی ایستگاه متروی نعمت‌آباد فاقد محوطه‌سازی‌ است. شهرداری آن را به سازنده محول می‌کند و سازنده هم آن را به شهرداری پاس می‌دهد و همچنان خبری از محوطه‌سازی‌ در اطراف این برج‌های شلوغ و پرجمعیت نیست. لطفا مسئولان اقدام به محوطه‌سازی‌ در این محدوده کنند.
محرمی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید