• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
پنج شنبه 30 دی 1400
کد مطلب : 151334
+
-

هندبال با 2پیروزی به عربستان رسید

تیم ملی هندبال ایران امروز با روحیه خوب مقابل عربستان قرار می‌گیرد. این تیم که در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شده است، در 2بازی پپاپی به 2پیروزی رسید.
ایران روز اول استرالیا را 32-10 شکست داد و در بازی دوم هم دیروز هند را 42-29 برد. پیش‌بینی می‌شد که ایران در این دو بازی کار سختی نداشته باشد. نه هند و نه استرالیا کارنامه درخشانی در هندبال ندارند و 2پیروزی آسان، توقع بیجایی از تیم نبود. اما عربستان اصلی‌ترین حریف ایران در مرحله گروهی است. ایران و عربستان ساعت18:30 امروز مقابل هم قرار می‌گیرند. این بازی برای تعیین صدرنشین است. تیپ رمضانی، سرمربی تیم استرالیا بعد از بازی با ایران، پیش‌بینی کرد که ایران می‌تواند صدرنشین گروه باشد: « اگر ایران همانطور که مقابل ما بازی کرد با عربستان بازی کند، می‌تواند در رده اول گروه قرار بگیرد.»
از روز اول تورنمنت، تمرکز همه روی بازی امروز است اما در این چند روز مانوئل فرناندز، سرمربی تیم ایران سعی کرده است بازی به بازی پیش برود و هر روز روی بازی همان روز تمرکز کند: « ما هیچ مسابقه‌ای را آسان نمی‌دانیم. در هیچ مسابقه‌ای از پیش برنده نیستیم و حتی اگر هم برنده شویم، هدف نحوه پیروزی است. مدل پیروزی برای من خیلی مهم است.» او قبل از بازی با هند گفته بود که با پیروزی در مسابقات راحت، می‌خواهد اعتماد به نفس و آرامش تیم را بالا ببرد. حالا تیم با 2پیروزی اعتماد به نفس پیدا کرده است. ایران اگر بازی امروز را ببرد یک قدم به سهمیه جهانی نزدیک‌تر می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید