• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
پنج شنبه 30 دی 1400
کد مطلب : 151330
+
-

ستاره‌ها در پنجره زمستانی

نقل‌وانتقالات زمستانی ممکن است با حضور بازیکنان بزرگ، داغ شود

بنیامین کریمی- روزنامه‌نگار

پدرو براوو، دوست صمیمی مینو رایولا که خودش هم مدیر برنامه بازیکن است، گفته اگر امباپه به رئال مادرید برود، هالند به بارسلونا خواهد رفت. رایولا رابطه خوبی با لاپورتا دارد و بارسلونا دنبال راهی برای فراهم‌کردن پول خرید مهاجم نروژی و همچنین پورسانت مدیر برنامه‌های او‌ست. کواترو، چاپ اسپانیا ادعا کرده که هالند روز جمعه یعنی فردا تصمیمش درباره آینده‌‌اش را اعلام می‌کند. فعلا چند بازیکن ریز و درشت دیگر در پنجره نقل‌وانتقالاتی زمستانی جابه‌جا شده‌اند اما هنوز بمبی نترکیده است.

   کولاروف: کولاروف، مدافع چپ شوتزن و گلزن اینتر قصد دارد به‌خاطر طولانی‌شدن مصدومیتش فوتبال را کنار بگذارد و به کادر فنی این تیم اضافه شود. این مدافع صرب به‌دلیل مصدومیت‌ها امسال تنها 44‌دقیقه در تمام رقابت‌ها به میدان رفته.

   اریکسن: هافبک سرشناس دانمارکی پس از آنکه با اینتر قراردادش را فسخ کرد، به‌نظر می‌رسید به لیگ دانمارک و تیم اودینسه برخواهد گشت. او به‌دلیل مشکل قلبی‌اش اجازه بازی در سری‌آ را به‌دست نیاورده بود. حالا خبر رسیده که برنتفورد انگلیس هم او را می‌خواهد. او قبلا اعلام کرده بود که دوست دارد به لیگ برتر برگردد. درصورت نهایی‌شدن این انتقال شانس بازی برای سامان قدوس از امروز هم کمتر خواهد شد.

   کولاشیناچ: مدافع بزن‌بهادر آرسنال که یک‌بار افرادی را که می‌خواستند اوزیل را خفت کنند کتک زده بود، از این تیم جدا شد. این مدافع 28ساله بوسنیایی قراردادش را فسخ کرد و به مارسی در فرانسه رفت. او ژانویه سال گذشته هم قرضی به شالکه رفته بود. کولاشیناچ در این فصل تنها در 5بازی به میدان رفت. در پست او تیرنی و تاوارش بازی می‌کنند.

   دیبالا: 2بازی پیاپی است که دیبالا پس از گلزنی به جایگاه مدیران یوونتوس روی سکوها نگاه می‌کند و شادی بعد از گل نقابی معروفش را انجام نمی‌دهد. او از روند مذاکرات تمدید قرارداد ناراضی است. یووه نمی‌تواند دستمزد بالای درخواستی‌اش را بدهد. دیبالا که حاضر نشد ضربه پنالتی را در برد 4بر یک مقابل سمپدوریا بزند و آن را به موراتا داد، یکی از گزینه‌های بارسلونا برای فصل آینده محسوب می‌شود.

   فیرمینو: اسکای‌اسپرت به نقل از ال‌ناسیونال مدعی شد که روبرتو فیرمینو به‌دلیل اینکه جایگاهش را در لیورپول از دست داده، قصد دارد از جمع قرمزها جدا شود و حالا بارسلونا قصد دارد با پیشنهادی 20میلیون یورویی به سراغ جذب این مهاجم 30ساله و برزیلی برود. اگر لیورپول در تابستان یک مهاجم جذب کند، یورگن کلوپ با جدایی این بازیکن مشکلی نخواهد داشت.

   مگوایر: 90min ادعا کرده که رالف رانگنیک 3‌بازیکن انگلیسی و ملی‌پوش منچستریونایتد یعنی لوک شاو، آرون ون‌بیساکا و هری مگوایر را نمی‌خواهد. او در بازی آخر به مگوایر بازی نداد و مدت‌هاست از شاو و بیساکا در ترکیب استفاده نمی‌کند. این 3‌بازیکن باید امیدوار باشند در پایان فصل سرمربی دیگری جای این آلمانی به اولدترافورد بیاید.

   سوارس: لوئیس سوارس مهاجم 34ساله و اروگوئه‌ای اتلتیکومادرید از استون ویلا پیشنهاد دارد و استیون جرارد پیش از این شخصا با این بازیکن صحبت کرده است. این انتقال پس از فیلیپه کوتینیو می‌تواند دومین خرید بزرگ جرارد در نقل‌و‌انتقالات زمستانی باشد و بار دیگر این دو بازیکن را همانند حضور در لیورپول در جمع خود ببیند.

   دمبله: عثمان اعصاب هواداران بارسا را به‌هم ریخته. او توسط مدیر برنامه‌هایش به باشگاه اطلاع داده که انتظار دریافت قراردادی 5‌ساله با مجموع حقوق 200‌میلیون یورو به علاوه 20‌میلیون یورو متغیرات و 20‌میلیون یورو حق مدیر برنامه‌هایش را دارد. کاتالان‌های عصبانی ابتدا تصمیم گرفتند او را تا پایان قراردادش در تابستان به سکوها تبعید کنند اما برای خروج او در این ماه، او را به منچسترسیتی و حتی رئال‌مادرید پیشنهاد دادند. خاوی میگل، خبرنگار AS و از دوستان ژاوی مدعی شده است که ال‌کلاسیکو احتمالا آخرین بازی دمبله با لباس بارسلونا بوده است!

   صلاح: محمد صلاح هم که هم‌اکنون به همراه تیم ملی مصر در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و دیروز با سودان بازی داشت، درخواست حقوقی نجومی از لیورپول داشته است. او برای تمدید قرارداد درخواست حقوق هفتگی 400هزار پوند دارد که دو‌برابر حقوق فعلی‌اش است. این یعنی یک قرارداد 4‌ساله جدید، بیش از 80‌میلیون پوند برای لیورپول هزینه خواهد داشت. صلاح در قرارداد کنونی خود که 5‌ساله بوده و تا سال‌2023 اعتبار دارد، سالانه 10.4میلیون پوند دریافت می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید