• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 30 دی 1400
کد مطلب : 151327
+
-

آماربازی

04
تیم سپاهان با 4بازیکن، بیشترین تعداد نفرات را در تیم منتخب نیم‌فصل دارد. در تیم منتخب نیم‌فصل اول لیگ برتر که براساس نمرات متریکا شکل گرفته، 4سپاهانی، 3استقلالی، 2پرسپولیسی و 2بازیکن هم از گل‌گهر سیرجان حضور دارند و سوای این 4تیم، هیچ باشگاه دیگری در این تیم منتخب نماینده‌ای ندارد. از 4بازیکنی که خط دفاعی تیم منتخب را تشکیل داده‌اند 3نفر سپاهانی هستند. امید نورافکن و دانیال اسماعیلی‌فر در سمت چپ و راست به همراه گولسیانی در دفاع میانی، 3مدافع سپاهان در تیم منتخب نیم‌فصل هستند. در جلوی زمین هم فرشاد احمدزاده یکی از وینگرهای تیم منتخب نیم‌فصل است. فرشاد در ابتدای فصل نیمکت‌نشین بود اما با بازی‌های خوبش به مرور به ترکیب اصلی رسید و نهایتا با میانگین امتیاز 7.21سومین بازیکن برتر نیم‌فصل شد.

08
تیم سپاهان با اینکه به نتایج دلخواهش در نیم‌فصل اول نرسید و در رتبه سوم جدول قرار گرفت، بیشترین بازیکن را در تیم منتخب دارد. اما در عوض استقلال که با امتیاز عالی 35، صدرنشین دور رفت شده با یک بازیکن کمتر از زردپوشان، فقط 3نفر در تیم منتخب نیم‌فصل دارد. تیم مجیدی در هر خط یک نفر را در بین بهترین‌های نیم‌فصل دارد. سیاوش یزدانی در دفاع میانی، مهدی مهدی‌پور در خط هافبک و امیرحسین حسین‌زاده در خط حمله 3بازیکن استقلال هستند که به تیم منتخب نیم‌فصل راه یافته‌اند. مهدی‌پور با میانگین امتیاز 7.23بهترین بازیکن فصل استقلال بوده و در جدول بازیکنان لیگ، بعد از اسماعیلی‌فر رتبه دوم را دارد. یزدانی و حسین‌زاده هم به‌ترتیب در رتبه‌های ششم و یازدهم جدول بازیکنان هستند.

02
و اما تیم‌هایی که 2بازیکن در تیم منتخب نیم‌فصل دارند؛ پرسپولیس که در رتبه دوم جدول رده‌بندی است و گل‌گهر که با حکم کمیته انضباطی 25درصد امتیازاتش را از دست داده و به‌جای رتبه سوم در پله هشتم لیگ نشسته است. از جمع پرسپولیسی‌ها مهدی ترابی در خط میانی و امید عالیشاه در خط حمله تیم منتخب هستند. عالیشاه با امتیاز 7.21بهترین بازیکن پرسپولیس و چهارمین بازیکن برتر نیم‌فصل بوده است. ترابی هم پشت سر او در رتبه پنجم قرار دارد. از تیم گل‌گهر هم محسن فروزان و سعید صادقی به تیم منتخب نیم‌فصل رسیده‌اند. فروزان با امتیاز 7.08بالاتر از حقیقی و حسینی بهترین گلر نیم‌فصل بوده و صادقی هم با 4گل و 4پاس گل دهمین بازیکن برتر نیم‌فصل بوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید