• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
پنج شنبه 30 دی 1400
کد مطلب : 151326
+
-

نکته بازی/ اگر می‌برد، می‌آمد


در ادامه حذف مدعیان از جام حذفی، گل‌گهر هم برابر نساجی تن به شکست 3 بر یک داد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. نکته ویژه این بازی اما غیبت امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی بود. سرمربی گل‌گهر که قبل از مسابقه توضیحات مبسوطی در مورد شرایط این تیم و «ظلم» صورت گرفته در حق گل‌گهر ارائه داده بود، بعد از بازی در نشست حاضر نشد. فهمیدن دلیلش هم البته چندان سخت نبود؛ نیامد، چون حرفی برای گفتن نداشت. بازی در مشهد و روی یک زمین هموار برگزار شد و عیب و ایرادی هم در کار نبود. در این شرایط امیر می‌آمد و از چه چیزی گله می‌کرد؟ مطمئن باشید اگر تیمش می‌برد، او مقابل خبرنگاران حاضر می‌شد و حتی به تیم بزرگ نساجی بابت بازی خوبش تبریک می‌گفت!


خام نشو سردار!
لحظه به لحظه به زمان جدایی سردار آزمون از لیگ روسیه و حضور او در کشوری دیگر نزدیک‌تر می‌شویم. این اتفاق یا در همین زمستان رخ می‌دهد و یا آزمون در تابستان بعدی به‌عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که خواست ملحق می‌شود. همین مسئله باعث شده اتفاقات عجیبی در روسیه برای او رخ بدهد؛ یک روز به سردار حمله می‌کنند، یک روز برایش پرونده اخلاقی (درست و غلطش را نمی‌دانیم، اما زمانش جالب است) باز می‌کنند و یک روز هم بی‌هوا به او محبت می‌کنند. در آخرین نمونه توییتر رسمی باشگاه زنیت تصاویری از آزمون منتشر کرده و نوشته: «این هم هدیه به شما که می‌دانیم عکس‌های سردار را دوست دارید.» امیدواریم مهاجم تیم ملی کشورمان تحت‌تأثیر هیچ‌کدام از این جوسازی‌ها قرار نگیرد. واقعا وقتش شده او برود.


نه بابا؛ باید لوگو را خراب کنید
یکی از اتفاقات جالب این روزهای فوتبال اروپا هم تبریک بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در سوپرجام اسپانیا بود. این مسابقات با حضور 4تیم در ریاض برگزار شد و رئال مادرید با غلبه بر بیلبائو در فینال عنوان قهرمانی را به‌دست آورد. عالم و آدم در جریان رقابت دیرینه بارسا و رئال هستند. جالب اینجاست که کاتالان‌ها در نیمه‌نهایی همین مسابقات به رئال باختند و اوت شدند، اما هیچ‌کدام از اینها مانع از آن نشد که باشگاه بارسلونا موفقیت اخیر را به کهکشانی‌ها تبریک بگوید. البته شاید هم این مسایل به‌خاطر حرفه‌ای نبودن فوتبال آنها رخ می‌دهد. اگر فوتبال‌شان حرفه‌ای بود، به جای این سوسول‌بازی‌ها، مدام علیه هم بیانیه می‌دادند و حتی در پوستر مخصوص پیش‌بازی، لوگوی باشگاه مقابل را مخدوش می‌کردند. مثلا ستاره‌هایش را برمی‌داشتند... !

 

این خبر را به اشتراک بگذارید