• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 26 دی 1400
کد مطلب : 150967
+
-

خبر/ کارگردان «درب» در مقام بازیگر


هادی محقق کارگردان فیلم سینمایی «درب» از آثار راه‌یافته به جشنواره چهلم فیلم فجر  درباره حضورش به‌عنوان بازیگر در فیلم «درب» به مهر گفت:« این فیلم یک بازیگر اصلی و یک بازیگر مکمل دارد، شخصیت‌های فیلم، جزئیات بسیاری دارد و برای آن با تعدادی از نابازیگران گفت‌وگو و حتی پلان‌هایی را نیز تمرین کردیم، اما در نهایت با توجه به زمان اندکی که داشتیم تصمیم بر این شد تا خودم یکی از نقش‌های مورد نظر را بازی کنم.»

«شهرک» کامل شد

فیلم سینمایی «شهرک» به کارگردانی علی حضرتی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی پس از اتمام مراحل فنی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری، «شهرک» که دومین تجربه بلند سینمایی علی حضرتی پس از «سازهای ناکوک» است، پس از طی آخرین مراحل فنی آماده نمایش در چهلمین جشنواره فیلم فجر شد. ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، همایون ارشادی، شاهرخ فروتنیان و... از بازیگران فیلم هستند.


«مخزن» جلال تهرانی بهار آینده اجرا می‌شود
جلال تهرانی نویسنده و کارگردان تئاتر قصد دارد بعد از چند سال دوری از نمایش «مخزن» را به صحنه ببرد. جلال تهرانی نویسنده، کارگردان و مدرس شناخته شده تئاتر قصد دارد نمایش «مخزن» را بعد از گذشت ۲۰سال از نگارشش برای سومین بار به صحنه ببرد. جلال تهرانی تمرین‌های این نمایشنامه را از بیستم دی ماه آغاز کرده و پیش‌بینی می‌شود این اثر در بهار۱۴۰۱ آماده اجرا باشد. «مخزن» پیش‌تر در سال‌های ۱۳۸۱ و ۱۳۹۰ در سالن مولوی به صحنه رفته بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید